|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:04 am
Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix *s䴴er sig ner och ser j䴴e r䤤 ut* tyst fan dom e efter mig j䬶a F.B.I eek *gömmer sig bakom sin kudde* gonk dom har kameror överallt *kollar sig omkring* gonk !!!!! vill du vara med och grilla korv xd xd Visst men vi måste var förisktiga nu :ninja; dom e överallt ..........vem e du eek ?....... kommer du da vi skulle ju grilla whee *sätter sig och grillar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:05 am
tomten vad trevligt att du kunde komma 3nodding *står och pratar med en röd sop skyffel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:06 am
Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix *s䴴er sig ner och ser j䴴e r䤤 ut* tyst fan dom e efter mig j䬶a F.B.I eek *gömmer sig bakom sin kudde* gonk dom har kameror överallt *kollar sig omkring* gonk !!!!! vill du vara med och grilla korv xd xd Visst men vi måste var förisktiga nu :ninja; dom e överallt ..........vem e du eek ?....... kommer du da vi skulle ju grilla whee *sätter sig och grillar* Jao gonk *smyger fram* Hmm...vem jag är..jag...är...jordens undergång!!AHAHAHAHAeheh..erm <_<;; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:10 am
Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix *s䴴er sig ner och ser j䴴e r䤤 ut* tyst fan dom e efter mig j䬶a F.B.I eek *gömmer sig bakom sin kudde* gonk dom har kameror överallt *kollar sig omkring* gonk !!!!! vill du vara med och grilla korv xd xd Visst men vi måste var förisktiga nu :ninja; dom e överallt ..........vem e du eek ?....... kommer du da vi skulle ju grilla whee *sätter sig och grillar* Jao gonk *smyger fram* Hmm...vem jag är..jag...är...jordens undergång!!AHAHAHAHAeheh..erm <_<;; xd jorden undergång?... e du en bonde eek vad trevligt 3nodding e det kul och mata renar och peta på isbjörnar? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:12 am
Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix *s䴴er sig ner och ser j䴴e r䤤 ut* tyst fan dom e efter mig j䬶a F.B.I eek *gömmer sig bakom sin kudde* gonk dom har kameror överallt *kollar sig omkring* gonk !!!!! vill du vara med och grilla korv xd xd Visst men vi måste var förisktiga nu :ninja; dom e överallt ..........vem e du eek ?....... kommer du da vi skulle ju grilla whee *sätter sig och grillar* Jao gonk *smyger fram* Hmm...vem jag är..jag...är...jordens undergång!!AHAHAHAHAeheh..erm <_<;; xd jorden undergång?... e du en bonde eek vad trevligt 3nodding e det kul och mata renar och peta på isbjörnar? biggrin Bonde...dood!!! O_O Visste inte att jag var det...bara för det måste vi gå och peta på isbjörnar <_ domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:14 am
Sostrate Bonde...dood!!! O_O Visste inte att jag var det...bara för det måste vi gå och peta på isbjörnar <_ domokun vem e du? eek du måste vara den nya doktorn va ....bonde yay xd *blir med släpad* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:17 am
nisse hejs xd *vinka till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 9:22 am
Sostrate Necrofix Sostrate Bonde...dood!!! O_O Visste inte att jag var det...bara för det måste vi gå och peta på isbjörnar <_ domokun vem e du? eek du måste vara den nya doktorn va ....bonde yay xd *blir med släpad* whee Sostrate o_O!...men...var kan man hitta isbj?r?! gonk å hejs har jag träffat dig förut... vad heter du? sweatdrop ...isbjörnar? hmmmmm sverige lr på toaletten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|