Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 217 218 219 220 221 222 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 12, 2006 5:30 am

doe je sjaal en truitje dan uit >.< k bedoel neem t voorbeeld aan mij t-shirtje onder me jas. razz
PostPosted: Mon Jun 12, 2006 11:30 am

Eastvane
on my mind: zou ani falcon nog posten :S ?

ROFL hier ben ik dan xd

ani_falkon

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jun 12, 2006 11:41 am

head
hurts
.....PAAAAAAAAAAAIIIIIIIN
PostPosted: Mon Jun 12, 2006 12:27 pm

in my mind:
Mn gekkie aka thruth domokun

Ofriel

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 12, 2006 12:54 pm

ani_falkon
Eastvane
on my mind: zou ani falcon nog posten :S ?

ROFL hier ben ik dan xd

woohoo smile

* on my mind. wat gaat tijd toch snel op de tijden dat het niet snel moet gaan en langzaam op de tijden dat het wel snel moet gaan :S.
PostPosted: Mon Jun 12, 2006 1:33 pm

*on my mind proefwerkweek de rot juf op school en nog een paar stomme klasgenootjes stare

ani_falkon

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 12, 2006 11:39 pm

* toennet toen ik de bus wou instappen stond er een hele lange rij,
Ik zat dus een beetje te mopperen zo van... pff t schiet ook nooit eens op met die oudjes enzo... echter toen de rij al kleiner begon te worden zag ik dat het waarschijnlijk was veroorzaakt door een blinde.
Terwijl ik plaats nam ACHTER de blinde man begon ik te denken hoe moeilijk en vervelend zoiets me leek en hoeveel respect ik voor die man eigenlijk wel niet had.. met die respect kwam schuld gevoel en zo begon ik te denken hoe erg het wel niet zou zijn om alleen al 1 dag blind te zijn..... geen gaia, geen computer, geen tv, geen voetbal(wk) ik zou niet eens van me kamer kunnen genieten....... Ik vond het echt vervelend. Natuurlijk zijn der meerdere erge dingen. echter valt niet alles op en is het niet nodig om overal over in te zitten. ik denk dat blind zijn toch wel 1 van de vervelendere dingen is om te hebben ookal kan je er mee leren leven onze maatschappij is er volledig op gericht dat mensen zien. Ik denk dat der ook vrij weinig plaats word gemaakt voor een blinde... en nu niet denken dat ik obsessed ben ofzo dat ik nij vanalles doneer. mja. t is meer zo ik stond er even bij stil dat ik t vrij goed heb vergeleken met andere mensen.
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 7:01 am

Ik ben Moe gonk , Moet nog een hoop wiskunde maken, proefwerk Ak leren en een poging die latijn te leren.

Cassidy92

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 8:39 am

Goedzo Eastvane, tis slim dat je daar bij stil staat ^^ Alleen volgende keer dus ook niet meer zeuren om oudjes he? wink
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 10:16 am

een internationale uni op gaia smile

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 10:50 am

Eastvane; een prachtig bericht van je! Ik ben trots op je!

On my mind:

1 -waarom ziet de helft van het internet er uit als geflipte html pagina's O.o en de andere helft NIET!?

2 - Waarom ben ik vaak verkouden op een warme dag??!
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 10:53 am

Laatste: Verkoudheid heeft niet met de algemene tempratuur te maken, maar omdat je het zo warm hebt, ga je juist verkoeling zoeken, verkoeling die dan net iets te veel is, waarna je weer de hitte in gaat, = groot verschil, lijd tot verkoudheid.. (Schreef ik lijd nou verkeerd? : /)

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 11:24 am

(Dat deed je ja XD)

Ik wil wel verkoeling, maar dat bestaat niet in mijn omgeving XD het is of binnen blijven, of de hitte in XD

En ik word het juist als ik een hele dag in de hitte zit XD

And my computer.... my internet.... IT LIVES!!
PostPosted: Tue Jun 13, 2006 9:21 pm

Jep, maar als het warm is komt het los he wink

The Forbidden Angel

Tranbo

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 12:46 am

vanochtend was het best koel (onweer razz )
toen was ik aan het hardlopen
wel lekker gelopen trouwens ^^
alleen moet ik nu op mijn beurt wachten voor de douche dus zit ik nu mijn toetsenbord + bureaustoel + bureau + vloer te bezweten sweatdrop

vandaag maar weer eens een poging doen tot het beginnen van het vinden van een dremel (wat een zin XD)
en het vinden van polystyreen (om bergen van te maken voor modelbouw, en kom nou niet aan dat je ook purschuim k**t gebruiken.. gonk )

verder ben ik vandaag van plan om de hitte te vermijden, wens me geluk op deze lange en gevaarlijke reis
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 217 218 219 220 221 222 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games