|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Petsy domokun heart Japp! Saknat din underbara stalker? xd Yep. xd Trodde du hade slutat posta här för det inte räknas på profile. gonk Spammer! *peka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Nova_Camui jiminijon Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på aros festivalen! gonk och jag ska ha min webb xp LOL, vad fick du ärr utav? Mina nitar? xd japp xd två st ärr looool, fan va bäst. Det är farligt att komma nära mig när jag har mina nitar på mig. (Men det finns idioter som kramar mig när jag har dem på mig,... smart...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:35 pm
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på aros festivalen! gonk och jag ska ha min webb xp LOL, vad fick du ärr utav? Mina nitar? xd japp xd två st ärr looool, fan va bäst. Det är farligt att komma nära mig när jag har mina nitar på mig. (Men det finns idioter som kramar mig när jag har dem på mig,... smart...) näe man märker det xd japp vilka idioter neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:35 pm
Oj va seriöst PM det blev... <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:36 pm
Filthy Petsy domokun heart Japp! Saknat din underbara stalker? xd Yep. xd Trodde du hade slutat posta här för det inte räknas på profile. gonk Spammer! *peka* VA?! GÖR DET INTE?! scream Nä nu är jag sur!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:36 pm
*Försöker göra sig hörd* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:37 pm
Nova_Camui looool, fan va bäst. Det är farligt att komma nära mig när jag har mina nitar på mig. (Men det finns idioter som kramar mig när jag har dem på mig,... smart...) Hey, jag är en av dom...det är smärtsamt att krama dig, men värt det. ^_^ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vadå? Räknas inte posten på profile? gör det för mig iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:38 pm
Petsy Filthy Petsy domokun heart Japp! Saknat din underbara stalker? xd Yep. xd Trodde du hade slutat posta här för det inte räknas på profile. gonk Spammer! *peka* VA?! GÖR DET INTE?! scream Nä nu är jag sur! eek .. *gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chibi_chan Nova_Camui looool, fan va bäst. Det är farligt att komma nära mig när jag har mina nitar på mig. (Men det finns idioter som kramar mig när jag har dem på mig,... smart...) Hey, jag är en av dom...det är smärtsamt att krama dig, men värt det. ^_^ whee Haha va söt man kan vara... 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:40 pm
Petsy jiminijon *gömmer sig så petsy inte ska ta något* sweatdrop domokun *Dra i antennerna* eek näe gonk *drar i din svans* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|