|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:42 am
*anmäler Necrofix för mord* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:43 am
gonk *Slår gaffelt i marken och oragne/gula flammor omringar mig, när flammorna dött ut är jag borta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:44 am
Filthy *anmäler Necrofix för mord* xp *blir hämtad av dom snälla männen i vita rockar och tar mig till hemmet för mycket mycket nervösa personer* gonk 3nodding whee crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:45 am
Necrofix Filthy *anmäler Necrofix för mord* xp *blir hämtad av dom snälla männen i vita rockar och tar mig till hemmet för mycket mycket nervösa personer* gonk 3nodding whee crying Bye bye! *vinka* 3nodding xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:45 am
Nightmare Asura gonk *Slår gaffelt i marken och oragne/gula flammor omringar mig, när flammorna dött ut är jag borta* Yeah,that's right!Spring iväg du.. stare *Mummlar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:46 am
Filthy Necrofix Filthy *anmäler Necrofix för mord* xp *blir hämtad av dom snälla männen i vita rockar och tar mig till hemmet för mycket mycket nervösa personer* gonk 3nodding whee crying Bye bye! *vinka* 3nodding xp =biter dig i foten, vägrar släppa= stressed domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:46 am
Mushi Filthy Necrofix Filthy *anmäler Necrofix för mord* xp *blir hämtad av dom snälla männen i vita rockar och tar mig till hemmet för mycket mycket nervösa personer* gonk 3nodding whee crying Bye bye! *vinka* 3nodding xp =biter dig i foten, vägrar släppa= stressed domokun KYAAAH! Damn chaos! *försöka hoppa iväg* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:52 am
Filthy Mushi Filthy Mushi Filthy Necrofix Filthy *anmäler Necrofix för mord* xp *blir hämtad av dom snälla männen i vita rockar och tar mig till hemmet för mycket mycket nervösa personer* gonk 3nodding whee crying Bye bye! *vinka* 3nodding xp =biter dig i foten, vägrar släppa= stressed domokun KYAAAH! Damn chaos! *försöka hoppa iväg* gonk =h嬬er sig fast med b夥 t䮤er, armar och ben= domokun stressed *flaxar iv䧠med dig i benet* scream Loss! loss vovven! xd MEOW! scream stressed =lossar och gömmer sig i mörkret under en hylla=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:53 am
Mushi MEOW! scream stressed =lossar och gömmer sig i mörkret under en hylla= Nämen. Titta vad jag hittade. *tar upp en CD ur fickan med ett japanskt pojkband* domokun *kasta till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:54 am
Filthy Mushi MEOW! scream stressed =lossar och gömmer sig i mörkret under en hylla= Nämen. Titta vad jag hittade. *tar upp en CD ur fickan med ett japanskt pojkband* domokun *kasta till* =muttrar fram lite dovt=... är dom söta..? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|