|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv M-men,Gaara har signerat den! eek Säkert du.. gonk *Ser på hur den exploderar* o_o Jaaa..Och nu är den borta.För alltid. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men vi är fattiga!!1 gonk Vi var tvungna att kasta ut två barn i skogen så dom skulle kunna bli uppätna av en häxna. XB gonk Hur kan du bara göra såhär?!?! Jag vet inte. Alla dog dock i Gambino explosionen så jag är ensam nu. o.O gonk Neeej!! Stackars. Vi alla finns här för dig. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:57 am
Memmi, försöker få Richard att sätta igång Ragnarok servern. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Mr.J PLZZZZZZZZZZZZZ TELL MEH!!!!!!!! CHIBI: få han o berätta var gambino gömmer sig.. så ska jag hjälpa gambino att fly till en säkrare plats XD Kära Mr.J. Du är alldelles för överenergisk. MVH Anna (Chibi Strawberry)Jag heter inte Chibi Strawberry här!! =peka på sig själv= Mushi... Inte... CS... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men vi är fattiga!!1 gonk Vi var tvungna att kasta ut två barn i skogen så dom skulle kunna bli uppätna av en häxna. XB gonk Hur kan du bara göra såhär?!?! Jag vet inte. Alla dog dock i Gambino explosionen så jag är ensam nu. o.O gonk Neeej!! Stackars. Vi alla finns här för dig. smile Ni exploderade ju ocks宠o.o Mushi: HUR GJORDE HAN DET?!?1 De du... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:59 am
Mushi Om du ger mig den d䲠staven s堳䧥r jag... domokun ninja Varför hatar alla mig=?!?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 7:00 am
Mushi Valgarv Chibi Strawberry Valgarv M-men,Gaara har signerat den! eek Säkert du.. gonk *Ser på hur den exploderar* o_o Jaaa..Och nu är den borta.För alltid. 3nodding Jag vet hur du fixat det d䲠"ansiktet" xd domokun Jaså? ninja Du får inte berätta *Hoppar på Mushi och håller för hennes mun* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|