|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:43 am
Jetzudan Rebirth FOMG! eek Jag vet inte!!!1 crying Snälla rampage:ande tant, skada mig inte! crying TÄNK PÅ ATT JAG HAR FRU OCH BARN!!1 T______T o.O;; Har du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:44 am
Valgarv *Bygger in mig i en bunker av toapappers rullar och fortsätter kasta ut fler brinnande rullar* Bujajajajaja! whee domokun Tehehe. twisted *Lägger sprängmedel i en apelsin* Mwahaha. ninja Du ska få. *Kastar apelsinen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:45 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth FOMG! eek Jag vet inte!!!1 crying Snälla rampage:ande tant, skada mig inte! crying TÄNK PÅ ATT JAG HAR FRU OCH BARN!!1 T______T o.O;; Har du? Eeeh.... j-ja? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:46 am
VARFÖR VAR INTE JAG BJUDEN TILL BRÖLLOPET!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv *Bygger in mig i en bunker av toapappers rullar och fortsätter kasta ut fler brinnande rullar* Bujajajajaja! whee domokun Tehehe. twisted *Lägger sprängmedel i en apelsin* Mwahaha. ninja Du ska få. *Kastar apelsinen* *Tror det är en vanlig apelsin och låter den rulla in i bunkern* Harr harr domokun *Fortsätter kasta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Tror det är en vanlig apelsin och låter den rulla in i bunkern* Harr harr domokun *Fortsätter kasta* Snart sprängs den. *Skrattar evult*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry VARF֒ VAR INTE JAG BJUDEN TILL BR֌LOPET!! scream eek För att vi inte hade råd att bjuda någon. Så vi gifte oss i hemmet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:47 am
Jetzudan Rebirth eek För att vi inte hade råd att bjuda någon. Så vi gifte oss i hemmet. That's so damn low. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:48 am
Chibi Strawberry Valgarv *Tror det är en vanlig apelsin och låter den rulla in i bunkern* Harr harr domokun *Fortsätter kasta* Snart sprängs den. *Skrattar evult* *Får slut på rullar* o_o *Tar upp apelsinen och kastar tillbaka den istället* ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:48 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth eek För att vi inte hade råd att bjuda någon. Så vi gifte oss i hemmet. That's so damn low. crying Men vi är fattiga!!1 gonk Vi var tvungna att kasta ut två barn i skogen så dom skulle kunna bli uppätna av en häxna. XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:49 am
Valgarv *Får slut på rullar* o_o *Tar upp apelsinen och kastar tillbaka den istället* ninja xd o.O APELSIN!! gonk *Kutar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:50 am
Jetzudan Rebirth Men vi är fattiga!!1 gonk Vi var tvungna att kasta ut två barn i skogen så dom skulle kunna bli uppätna av en häxna. XB gonk Hur kan du bara göra såhär?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:52 am
Chibi Strawberry Valgarv *Får slut på rullar* o_o *Tar upp apelsinen och kastar tillbaka den istället* ninja xd o.O APELSIN!! gonk *Kutar iväg* M-men,Gaara har signerat den! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:53 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men vi är fattiga!!1 gonk Vi var tvungna att kasta ut två barn i skogen så dom skulle kunna bli uppätna av en häxna. XB gonk Hur kan du bara göra såhär?!?! Jag vet inte. Alla dog dock i Gambino explosionen så jag är ensam nu. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|