Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 216 217 218 219 220 221 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 11:18 pm

pitäs kirjottaa atk:hon joku juttu ittestään, oon ihan pihalla että mitä pitäs kirjottaa gonk scream ku jotai tyyliin mitä osaan ja muuta vastaavaa pitäs kirjottaa...
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 10:40 am

ninja

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 11:36 am

Star Wars-allnighter!! blaugh Kyllä Yoda on kingi! heart
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 5:47 am

Moikka taas. whee

Ehti jokunen kuukausi vierähtää hämärän rajamailla, mutta nyt taas kehissä. ninja
Lopputyö on työn alla ja valmistuminen häämöttää. Ja sitten töihin. Uujeah! domokun

Onko täällä tapahtunut mitään elämää suurempaa? wink

Beixuelong

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 8:59 am

Beixuelong
Moikka taas. whee

Ehti jokunen kuukausi vierähtää hämärän rajamailla, mutta nyt taas kehissä. ninja
Lopputyö on työn alla ja valmistuminen häämöttää. Ja sitten töihin. Uujeah! domokun

Onko täällä tapahtunut mitään elämää suurempaa? wink

Missasit Halloween-eventin. domokun Mutta ei täällä sen ihmeempiä ole tapahtunut,ainakaan mun mielestä.
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 12:21 pm

Carmen LaVihta

Missasit Halloween-eventin. domokun Mutta ei täällä sen ihmeempiä ole tapahtunut,ainakaan mun mielestä.

Haa, no se minua ei pääse kauheasti harmittamaan, koska en pahemmin noista halloween-jutsiksta välitä. No, mutta pääasia, että (ehkä) muilla on ollut kivaa. whee

20 sivua kirjoitettu, 40 pitää olla minimissään ja 60-70 on tavoite... hyvin vauhdissa!! (lopputyöni siis)

Beixuelong

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 3:01 am

Hoo.. surprised

Loisto idea tuo pieni alienin mukula... 3nodding
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 10:31 pm

Pikku-Timppa
Hoo.. surprised

Loisto idea tuo pieni alienin mukula... 3nodding

hirmu söpö ainaski, mulleki kelpais^^

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Nov 19, 2006 11:07 pm

Beixuelong
Carmen LaVihta

Haa, no se minua ei pääse kauheasti harmittamaan, koska en pahemmin noista halloween-jutsiksta välitä. No, mutta pääasia, että (ehkä) muilla on ollut kivaa. whee

20 sivua kirjoitettu, 40 pitää olla minimissään ja 60-70 on tavoite... hyvin vauhdissa!! (lopputyöni siis)
Miun lopputyö on tällä hetkellä 50+4 sivua (kanslilehti, tiivistelmät suomeksi ja englanniksi sekä sisällysluettelo).

Mie tahto aapapaapa-apinan. crying
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 11:09 pm

Aapapaapa olisi aika kova sana.

...no jaa, pärjään ilmankin. Kai. Ää.

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Nov 19, 2006 11:20 pm

Ei pärjää! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. (agapio team racing rules)
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 12:20 am

Wicked
Ei pärjää! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. (agapio team racing rules)

http://uncyclopedia.org/wiki/AAAA

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 1:12 am

PELASTAKAA MINUT!!!

Opettajani on hullu! Meillä on kuvankäsittelytunti, editoimme jonkin kauneusihanteiden vastaisen pariskunnan kuvaa kirjoittamalla kuvan päälle "Olemme rumia", kehittelemällä kuvaan ylimääräisiä silmiä sun muita. Ja sekös opettajaa naurattaa, hän nauraa kuin hullu tiedemies tai paholainen itse.

En kestä tätä enää! gonk
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 4:26 am

Mie pyörittelin tänään taas mun opinnäytetyötä....sain ne pienet pilkkuvirheetki nyt korjattua.... Valmishan se on ollu jo jonkun aikaa ja opettajallakin....... Nyt sitten odotellaan sitä toteutus puolta...... No kohta pääsee shoppailemaan tarvikkeita sitä varten hells'inkiin...... blaugh Ja eipä tartte matkoja itse kustantaa ollenkaan.... blaugh Tarvikkeetki saan laskuttaa sitten koululta.... 3nodding

-Naked Chef-

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 7:15 am

Taitaa jonkun matka viedä Annankadulle Tokyakaniin? blaugh
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 216 217 218 219 220 221 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games