|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:26 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp xp Var var du på Collo då? Jag var på nån jävla Barnens Ö gonk ehm,påvästerås gården(var där i 3veckor)namnet på den ön är ju läskit ju! gonk 3 veckor?! Stackars barn! gonk näe stackars ledare vi låste ut dom på nätterna och lite andra saker rolleyes xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:27 pm
Chibi Strawberry Det låter ju bra det. ^_^ Jopps!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:28 pm
Jag med jag med jag med! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:29 pm
Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på aros festivalen! gonk och jag ska ha min webb xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:29 pm
Silence_P Chibi Strawberry Det låter ju bra det. ^_^ Jopps! Yep. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:30 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp xp Var var du på Collo då? Jag var på nån jävla Barnens Ö gonk ehm,påvästerås gården(var där i 3veckor)namnet på den ön är ju läskit ju! gonk 3 veckor?! Stackars barn! gonk näe stackars ledare vi låste ut dom på nätterna och lite andra saker rolleyes xp LOL! xd heart Det enda vi gjorde var att kasta ut soffdynorna ut på gräsmattan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på aros festivalen! gonk och jag ska ha min webb xp LOL, vad fick du ärr utav? Mina nitar? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nova_Camui Ja jag kommer på måndag eller tisdag antagligen, vet inte riktigt sad Buääh! Jag håller på att driva mig själv vansinnig. Kom på måndag, närmast dit. *kramar om* Såja Jen... Ni kommer träffa mig på J-cult med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:31 pm
Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Det låter ju bra det. ^_^ Jopps! Yep. xp mmm! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy LOL! xd heart Det enda vi gjorde var att kasta ut soffdynorna ut på gräsmattan.. xp duktigt! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
chibi_chan Nova_Camui Ja jag kommer på måndag eller tisdag antagligen, vet inte riktigt sad Buääh! Jag håller på att driva mig själv vansinnig. Kom på måndag, närmast dit. *kramar om* Såja Jen... Ni kommer träffa mig på J-cult med! Ska skicka ett PM till dig, behöver någon att snacka med innan jag dör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:32 pm
domokun heart Japp! Saknat din underbara stalker? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på aros festivalen! gonk och jag ska ha min webb xp LOL, vad fick du ärr utav? Mina nitar? xd japp xd två st ärr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui Jag med jag med jag med! xp japp men jag fick ärr av dig på VÄSTERÅS VATTENDRAG! gonk och jag ska ha min webb xp LOL, vad fick du ärr utav? Mina nitar? xd edit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|