|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:33 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Njo faktiskt. Det är det. Jaha, okej. surprised Har alltid varit osäker. Haaaaii. Haj?! eek VART?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:35 am
Jaaa!!! Överallt! gonk *faller ner och spyr fradga och rycker lite då och då av hallucinationer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Tänder på två till och kastar på Straw* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Jaaa!!! Överallt! gonk *faller ner och spyr fradga och rycker lite då och då av hallucinationer* Ohh. Kisame. 4laugh *Springer runt och letar* Kisame~ heart Tjohoo!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:37 am
Valgarv *Tänder på två till och kastar på Straw* domokun *Flyttar sig igen* Kan du sluta göra så?! *Kastar en apelsin på* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:38 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jaaa!!! Överallt! gonk *faller ner och spyr fradga och rycker lite då och då av hallucinationer* Ohh. Kisame. 4laugh *Springer runt och letar* Kisame~ heart Tjohoo!! Muuuuh.... *reser sig upp och spottar frätande fradga* MUAH. <.< Kisame dog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:38 am
Chibi Strawberry Valgarv *Tänder på två till och kastar på Straw* domokun *Flyttar sig igen* Kan du sluta göra så?! *Kastar en apelsin på* gonk WAR! scream *Duckar för apelsinen och börjar kasta fler brinnande rullar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:41 am
Valgarv WAR! scream *Duckar för apelsinen och börjar kasta fler brinnande rullar* domokun gonk NOOO GOOD!! *Kastar fler apelsiner och aktar sig för de brinnande rullarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:42 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Muuuuh.... *reser sig upp och spottar frätande fradga* MUAH. <.< Kisame dog. ... Kisame?!... Dog?! *Hoppar p堊etz* VART Ē KISAME!!! scream FOMG! eek Jag vet inte!!!1 crying Snälla rampage:ande tant, skada mig inte! crying TÄNK PÅ ATT JAG HAR FRU OCH BARN!!1 T______T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:43 am
Chibi Strawberry Valgarv WAR! scream *Duckar för apelsinen och börjar kasta fler brinnande rullar* domokun gonk NOOO GOOD!! *Kastar fler apelsiner och aktar sig för de brinnande rullarna* *Bygger in mig i en bunker av toapappers rullar och fortsätter kasta ut fler brinnande rullar* Bujajajajaja! whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|