|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:09 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Kanske the "U.S"? xp Kol fr宠USA. Haaiii. mrgreen D䲠har vi det! Kol fr宠Bushland.. eller uhmm.. USA. sweatdrop xd !!! "Bushland". xd lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:12 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth xd !!! "Bushland". xd lol razz sweatdrop Heter ju s場hese days. ursäkta om jag avbryter... men U.S.A står faktiskt för U SUCK AMERICA!! inget annat..... P.s JETZ!!!!!!!!!! VAR FAN E GAMBINO!!!??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:12 am
Vet inte.. sweatdrop Hörde det på TV:en..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:13 am
Chibi Strawberry Vet inte.. sweatdrop Hörde det på TV:en.. Hah. Tro inte p堡llt du h?ch ser p堔V. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:15 am
Jetzudan Rebirth Hah. Tro inte p堡llt du h?ch ser p堔V. wink Gör inte det. ._. Men det finns ett ställe i USA som kallas för Bushland. sweatdrop Såg ett repotage därifrån.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:17 am
Jetzudan Rebirth Mr.J Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth xd !!! "Bushland". xd lol razz sweatdrop Heter ju s場hese days. ursäkta om jag avbryter... men U.S.A står faktiskt för U SUCK AMERICA!! inget annat..... P.s JETZ!!!!!!!!!! VAR FAN E GAMBINO!!!?? MUAHAHAHAH!!!! Det vill du g䲮a veta va?! HAHAHAHA! PLZZZZZZZZZZZZZ TELL MEH!!!!!!!! CHIBI: få han o berätta var gambino gömmer sig.. så ska jag hjälpa gambino att fly till en säkrare plats XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:18 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Hah. Tro inte p堡llt du h?ch ser p堔V. wink Gör inte det. ._. Men det finns ett ställe i USA som kallas för Bushland. sweatdrop Såg ett repotage därifrån. HAH! *hostgehyhost*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:19 am
Mr.J PLZZZZZZZZZZZZZ TELL MEH!!!!!!!! CHIBI: få han o berätta var gambino gömmer sig.. så ska jag hjälpa gambino att fly till en säkrare plats XD Kära Mr.J. Du är alldelles för överenergisk. MVH Anna (Chibi Strawberry)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:19 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth xd !!! "Bushland". xd lol razz sweatdrop Heter ju s場hese days. ursäkta om jag avbryter... men U.S.A står faktiskt för U SUCK AMERICA!! inget annat..... P.s JETZ!!!!!!!!!! VAR FAN E GAMBINO!!!?? MUAHAHAHAH!!!! Det vill du g䲮a veta va?! HAHAHAHA! PLZZZZZZZZZZZZZ TELL MEH!!!!!!!! CHIBI: få han o berätta var gambino gömmer sig.. så ska jag hjälpa gambino att fly till en säkrare plats XD HAHAHA! Du kommer aldrig få veta!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:20 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Hah. Tro inte p堡llt du h?ch ser p堔V. wink Gör inte det. ._. Men det finns ett ställe i USA som kallas för Bushland. sweatdrop Såg ett repotage därifrån. HAH! *hostgehyhost* gonk Och så var det några män som stod och sköt på bilder av Sadam Hussein eller något. >___< Faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|