|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:56 am
Necrofix Mr.J Necrofix Mr.J Necrofix Mr.J Miradjii Necrofix, din avatar är så extremt grym. Du har verkligen lyckats göra något vettigt av den där staven. 3nodding vafan f岠du alla blue gitbox lr va dem nu heter ifr宿????? ja har inte f崴 en enda crying du vill inte veta hur mkt jag f崴 domokun ne de vill jag inte.. men jag vill veta varför jag INTE får nåt.... jag vet inte faktigskt jag har bara en jävla tur ...te.x jag fick en trunk nyss och en pink box igår whee MEEEEEEEP!!!! eek Lucky boy........ say hello to Mr.Unlucky1 (meh... crying ) hihiihih gonk jag vet inte varför du inte får nått Låt mej gissa.... jag har inte donerat nåt till gaia.... stämmer de???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J NECROFIX: ha ha jag e ledig hela veckan xd Jetz..: Du... om alla som va på festen dog... så borde dem inte kunna logga in på gaia igen inte sant?? Alltså, dom dog som zombies. När dom dog av explotionen vart dom människor igen. Och människorna... dom hade bara tur. Eller tjaa, inte egentligen men alla dog. Och det är ju inte på fullt allvar heller ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:58 am
Jetzudan Rebirth Mr.J NECROFIX: ha ha jag e ledig hela veckan xd Jetz..: Du... om alla som va på festen dog... så borde dem inte kunna logga in på gaia igen inte sant?? Alltså, dom dog som zombies. När dom dog av explotionen vart dom människor igen. Och människorna... dom hade bara tur. Eller tjaa, inte egentligen men alla dog. Och det är ju inte på fullt allvar heller ju. och NU mina damer o herrar... den ULTIMATA frågan: VAR FAN e gambino??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:59 am
Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J NECROFIX: ha ha jag e ledig hela veckan xd Jetz..: Du... om alla som va på festen dog... så borde dem inte kunna logga in på gaia igen inte sant?? Alltså, dom dog som zombies. När dom dog av explotionen vart dom människor igen. Och människorna... dom hade bara tur. Eller tjaa, inte egentligen men alla dog. Och det är ju inte på fullt allvar heller ju. och NU mina damer o herrar... den ULTIMATA frågan: VAR FAN e gambino?? usuklol xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J NECROFIX: ha ha jag e ledig hela veckan xd Jetz..: Du... om alla som va på festen dog... så borde dem inte kunna logga in på gaia igen inte sant?? Alltså, dom dog som zombies. När dom dog av explotionen vart dom människor igen. Och människorna... dom hade bara tur. Eller tjaa, inte egentligen men alla dog. Och det är ju inte på fullt allvar heller ju. och NU mina damer o herrar... den ULTIMATA frågan: VAR FAN e gambino?? usuklol xp vad??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JAG VILL HA EN DEVIL TAIL!! *Gonkar ihjäl sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:03 am
Jetzudan Rebirth Mr.J Jetzudan Rebirth Mr.J NECROFIX: ha ha jag e ledig hela veckan xd Jetz..: Du... om alla som va på festen dog... så borde dem inte kunna logga in på gaia igen inte sant?? Alltså, dom dog som zombies. När dom dog av explotionen vart dom människor igen. Och människorna... dom hade bara tur. Eller tjaa, inte egentligen men alla dog. Och det är ju inte på fullt allvar heller ju. och NU mina damer o herrar... den ULTIMATA frågan: VAR FAN e gambino?? usuklol xp vad betyder usuklol???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:04 am
Trodde det stod uskol. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:05 am
NECROFIX!!!!!!! varför får inte ja nå blue gitboxes o llt va de heter... du sa ju att du visste..... BERÄTTA!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:05 am
Chibi Strawberry Trodde det stod uskol. xp xd Och vad är en "uskol" för något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:06 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Trodde det stod uskol. xp xd Och vad är en "uskol" för något? Ingen aning. xp Men kol vet man ju vad det är iaf.. Men vad är us? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|