|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:09 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv EDIT: *Ramlar ner från rullbandet och åker av det i slutet ner på golvet* gonk JAG SA JU ÅT DIG! Åt mig? Nej,Night <.< Big shame på dig ändå surprised Omfg. Big shame på mig. :'D Hai,hai :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:10 am
Vad är det för fel på ditt ansikte? *petar på det lilla man kan se*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:11 am
Jetzudan Rebirth Vad är det för fel på ditt ansikte? *petar på det lilla man kan se* *Väser och hoppar undan* domokun Hemligt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:12 am
Valgarv Jetzudan Rebirth Vad ä² det f?el på ¤itt ansikte? *petar på ¤et lilla man kan se* *Vä³¥r och hoppar undan* domokun Hemligt ninja Jo säg. Den ser bögig ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:16 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Vad ä² det f?el på ¤itt ansikte? *petar på ¤et lilla man kan se* *Vä³¥r och hoppar undan* domokun Hemligt ninja Jo säg. Den ser bögig ut. I will not tell j00 unless you give meh money ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:17 am
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Vad ä² det f?el på ¤itt ansikte? *petar på ¤et lilla man kan se* *Vä³¥r och hoppar undan* domokun Hemligt ninja Jo säg. Den ser bögig ut. I will not tell j00 unless you give meh money ^^ *vandrar fram mot Valgarv* Elleeer... så kan jag köra upp den här bollen upp i antingen din näsa eller arsle. Du väljer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:18 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Vad ä² det f?el på ¤itt ansikte? *petar på ¤et lilla man kan se* *Vä³¥r och hoppar undan* domokun Hemligt ninja Jo säg. Den ser bögig ut. I will not tell j00 unless you give meh money ^^ *vandrar fram mot Valgarv* Elleeer... så kan jag köra upp den här bollen upp i antingen din näsa eller arsle. Du väljer. Hm..:/ I would say nose ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:19 am
Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:23 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain. *dör smärtfritt* ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:24 am
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain. *dör smärtfritt* ;o whee Men nu får jag ju aldrig veta vad det var för fel på hans ansikte. sad .... Och på honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:26 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain. *dör smärtfritt* ;o whee Men nu får jag ju aldrig veta vad det var för fel på hans ansikte. sad .... Och på honom. *Kroppen försvinner i en liten explosion* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:26 am
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain. *dör smärtfritt* ;o whee Men nu får jag ju aldrig veta vad det var för fel på hans ansikte. sad .... Och på honom. *Kroppen försvinner i en liten explosion* whee DAMN YOU VALGARV! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:29 am
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv Hm..:/ I would say nose ^_^ Okej. *kör upp bollen i Valgarvs näsa* Nästa. *plockar upp en pinne och kör upp den i Valgarvs arsle* Feel pain. *dör smärtfritt* ;o whee Men nu får jag ju aldrig veta vad det var för fel på hans ansikte. sad .... Och på honom. *Kroppen försvinner i en liten explosion* whee DAMN YOU VALGARV! scream *Sitter på en hylla längre ner i affären i ett hörn* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:30 am
Valgarv *Sitter på en hylla längre ner i affären i ett hörn* ninja *kastar en studsboll mot Valgarv* Säg nu! :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|