Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 215 216 217 218 219 220 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 9:27 am

On my mind: ik hem mijn eerste treinvertraging in me zak zitten %&*#$*

Ik had vroeger op school (vroeger? confused ) in de buurt een bakker waar maar twee scholieren tegelijkertijd in mochten, in de buurt super daar trouwens ook Ik vroeg me echt af waar dat in godesnaam op sloeg...
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 9:41 am

Van alles blaugh domokun

Ofriel

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 10:58 am

Darlaa
On my mind: ik hem mijn eerste treinvertraging in me zak zitten %&*#$*

Ik had vroeger op school (vroeger? confused ) in de buurt een bakker waar maar twee scholieren tegelijkertijd in mochten, in de buurt super daar trouwens ook Ik vroeg me echt af waar dat in godesnaam op sloeg...

t sloeg mischien op die irritante duw bruggertjes van die koters die uit zijn op ruzie (met elkaar) op losers die zonder geld toch wat van de bakker willen. raar genoeg zijn dit meestal bepaalde soorten mensen razz (wie de schoen past trekt m aan smile ) nee hoor, k heb t ook al een aantal keer gezien en tjah t is jammer maar ik geef zo'n winkelier groot gelijk. ik haat het echt alleen al om die koters te zien die elkaar duwen.
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 12:05 pm

on my mind: nog 2 weekjes en dan heb ik gewoon al zomervakantie! 4laugh En dan nog 1 weekje en dan ben ik jarig. En een halve week daarna ga ik 4 weken op vakantie in Barcalona! blaugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 12:47 pm

In onze zaak mochten op een gegeven moment maar 2 zigeuners tegelijk naar binnen. Er waren gewoon te veel zigeuners die uit onze winkel stalen.

Ikzelf heb een hekel aan de term zigeuners; maar deze groep noemde ZICHZELF zigeuners. Ik heb dus alleen wat tegen DEZE SPECIFIEKE groep, en dan alleen nog maar de mensen die stalen.

Andere mensen, ook al zouden ze zigeuners zijn, heb ik GEEN moeite mee.
Ik weet dat het misschien wat rascistisch klinkt, maar zo bedoel ik het echt niet
PostPosted: Thu Jun 08, 2006 12:58 pm

http://www.deviantart.com/view/34443496/

Deze is zoooo prachtig XD Ik weet precies over wie hij het heeft/ op wie het is gebaseerd XD

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 8:32 am

On my mind: Bijna toetsweek gonk
En ik heb eindelijk hoi gezegd tegen de jongen die ik leuk vind!! 4laugh

@ kitty: Hij is idd goed!! Over wie gaat het?
PostPosted: Fri Jun 09, 2006 12:57 pm

idd goed 3nodding
reminds me to update mijn tekeningen...

Tranbo

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jun 09, 2006 1:59 pm

Lekker weertje vant weekend! Zin om naar het strand te gaan, maar zal jammer genoeg niks worden.
Beetje jammer dat Duitsland gewonnen heeft vandaag trouwens..
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 3:31 am

hmmm zit te denken wat ik vandaag allemaal wil (moet) doen...

ik volg het WK trouwens niet echt

Tranbo

Digipyro

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 5:25 am

aqueek, weet nie wat ik moet doen sad , verder met character design... ne kamer afmaken voor t hotel (in 3d) of iets compleets nieuws beginnen :S:S:S:S
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 7:21 am

Over de tekening; het gaat over de loser die mijn tekeningen jatte (en dus ook die van de maker, en vele anderen). Hij heeft zich nogal koest gehouden de laatste tijd, dus vind ik het niet netjes om zijn naam te zeggen enzo... Wie weet... ik heb die fragile hoop dat mensen zichzelf wel eens beteren... hoewel het bij hem haast onmogelijk is!

On my mind: jeetje, word druk in de Guild O.o Zoveel nieuwe aanmeldingen!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 7:48 am

XD het wk geen idee dat het gisteren bezig was wel dat het kwam maar niet waar en hoe laat. wat was de uitslag? wordt er vandaag weer gevoetbalt en wanneer voetbalt nederland?
miss kunnen we een topic maken met de wedstrijden en uitslagen van nederland en belgie is iemand daarin geinterreseert? en ook om te discussieren. iemand die zoiets wil maken?
PostPosted: Sat Jun 10, 2006 8:03 am

On my mind: mijn vader heeft afvaren...

DavidGemmell

Digipyro

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 8:07 am

on my mind: zou ani falcon nog posten :S ?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 215 216 217 218 219 220 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games