|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 12:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 1:38 pm
+ Yay! 嫡 till Honom i helgen! xd yay.... heart + ledig p堦redag och Han vill att jag och min broro ska komma redan d嬹ay + nu e provet ?...inget jag kan g?崠det nu...s堤 e ju bra s堡ndas ut...(men varf?lutar inte min mage att krampa d堦? + ...mysigt att sitta och t䮫a 堦antisera ibland @w@ + ...s奥 h䲬igt telefonsamtal heart ...*dreggla* s堳exig r?han har + ...en "sak" xd
- konstigt d d䲠med 堳kaffa t姢iljetter...*begriper inte* crying - tja, en "sak"... whee - j䴴e jobbig l奥ng skoldag imorgon...䮤a tills kl 8 ska vi va d䲠 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 1:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 4:57 am
+ Sista idrotten var idag!
- Nightmare Asura... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 8:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 9:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 12:59 pm
Positiva faktorer
+ Bara två lektioner + Ultraljudet gick bra + Folks reaktioner xd + Mitt liv som jag har börjat älska igen + Det gick nästan bra på tyskprovet idag (NP)
Negativa faktorer
- Jag var hos läkare idag, som vanligt. - Det gick dåligt på medicinprovet - Jag gillar inte skolan - Usch för läkare - Jag får inte tag på killen jag köpte en blinkie av. Blinkien är inte animerad! Stackars Saku...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 1:18 pm
+ledig imojjon surprised heart +ritat läskig teckning whee +till silence och hans lektion ninja +blev klar med kjolen i textilen (som jag började med i *hoståttanhost*)
+/- öppet hus i skolan...slutade 20.00 (drog 19.40 >_> <_<)
-fortfarande ont i huvet >: -ser ut som snubben på teckningen 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 1:22 pm
+ egon och sam =D + Tim + J-cult XD + Gunbound.. tjaa spel osv
- "Folk" som quotar ens kommentarer och sedan blaimar dom för sina egna och får cred för det -.-;; samt ljuger ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 1:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 1:33 pm
+ [plus] Telefon (bra uppfinning det där) Leka i lekparken. Äga skyltar. Klar med manuset (nästan i alla fall, behöver kortas ner en hel del till... okej, inte så klar helt plötsligt xP) Bra musik ^^ Filippa kommer snart!!!!!! heart *jätteglad* (saknar så häääääääääääääääääääääääääääär mycket!)
- [minus] Känner sig litet ignorerad >< Film idag istället för engelskalektion *gruff* (orka sitta och glo på film på hårda stolar i två timmar, jag gick (åkte) hem) Sover mest hela tiden, känns det som. Friiiisk... jah... nästan. Inte helt >_<; Doh! Började tänka på en massa saker nu ju (I blame YOU! *peka på ngn* (konversation igårkväll) Sluta få mig att tänka på saker och ting!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|