|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:20 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp xp Var var du på Collo då? Jag var på nån jävla Barnens Ö gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P jiminijon vart på råby bor du confused Lövhagsgatan om du vet vart de ligger... Precis efter Lövhagens Förskola eller vad de heter? okey,vet inte vart men men du ska ju till j-cult så 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*rusar in och glompar Jen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:21 pm
jiminijon Silence_P jiminijon vart på råby bor du confused Lövhagsgatan om du vet vart de ligger... Precis efter Lövhagens Förskola eller vad de heter? okey,vet inte vart men men du ska ju till j-cult så 3nodding Japp de ska jag! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:21 pm
chibi_chan *rusar in och glompar Jen* ANNNAAA!!! ÄLSKLING!! Saknar dig så! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:22 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp xp Var var du på Collo då? Jag var på nån jävla Barnens Ö gonk ehm,påvästerås gården(var där i 3veckor)namnet på den ön är ju läskit ju! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:22 pm
Det är bra. Om man räknar bort huvudvärken. Själv?
Sa någon Barnens Ö? gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:23 pm
Nova_Camui ANNNAAA!!! ÄLSKLING!! Saknar dig så! crying Saknar dig också, jätte mycket! Kom hem! Kommer du på Måndag eller Tisdag? (hörde det från mamma)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:24 pm
Chibi Strawberry Det är bra. Om man räknar bort huvudvärken. Själv?
Sa någon Barnens Ö? gonk heart Jorå. Här rullar de på!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:24 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon vart på råby bor du confused Lövhagsgatan om du vet vart de ligger... Precis efter Lövhagens Förskola eller vad de heter? okey,vet inte vart men men du ska ju till j-cult så 3nodding Japp de ska jag! whee då kanske vi ses där xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:25 pm
chibi_chan Nova_Camui ANNNAAA!!! ÄLSKLING!! Saknar dig så! crying Saknar dig också, jätte mycket! Kom hem! Kommer du på Måndag eller Tisdag? (hörde det från mamma) Ja jag kommer på måndag eller tisdag antagligen, vet inte riktigt sad Buääh! Jag håller på att driva mig själv vansinnig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:25 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp xp Var var du på Collo då? Jag var på nån jävla Barnens Ö gonk ehm,påvästerås gården(var där i 3veckor)namnet på den ön är ju läskit ju! gonk 3 veckor?! Stackars barn! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|