|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:32 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Eh, jo det kan man. Men IG är det alla gissar på ju. Typ. sweatdrop Yeah. Men jag är verkligen dålig på det vi ska ha prov på. xp Allvarligt? :O Vad ska ni ha prov på då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:33 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Eh, jo det kan man. Men IG är det alla gissar på ju. Typ. sweatdrop Yeah. Men jag är verkligen dålig på det vi ska ha prov på. xp Allvarligt? :O Vad ska ni ha prov på då? sweatdrop Typ. Litteratur historia. xd Vi ska kunna en massa om italienska författare och sånt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:34 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Eh, jo det kan man. Men IG är det alla gissar på ju. Typ. sweatdrop Yeah. Men jag är verkligen dålig på det vi ska ha prov på. xp Allvarligt? :O Vad ska ni ha prov på då? sweatdrop Typ. Litteratur historia. xd Vi ska kunna en massa om italienska författare och sånt. gonk Holy crap! eek Det skulle jag aldrig kunna. Men keep plugging! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:35 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Eh, jo det kan man. Men IG är det alla gissar på ju. Typ. sweatdrop Yeah. Men jag är verkligen dålig på det vi ska ha prov på. xp Allvarligt? :O Vad ska ni ha prov på då? sweatdrop Typ. Litteratur historia. xd Vi ska kunna en massa om italienska författare och sånt. gonk Holy crap! eek Det skulle jag aldrig kunna. Men keep plugging! sweatdrop Yeah. sweatdrop Blir säkert omprov hur mycket jag än försöker. xp Men det är väl lika bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:37 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Eh, jo det kan man. Men IG är det alla gissar på ju. Typ. sweatdrop Yeah. Men jag är verkligen dålig på det vi ska ha prov på. xp Allvarligt? :O Vad ska ni ha prov på då? sweatdrop Typ. Litteratur historia. xd Vi ska kunna en massa om italienska författare och sånt. gonk Holy crap! eek Det skulle jag aldrig kunna. Men keep plugging! sweatdrop Yeah. sweatdrop Blir säkert omprov hur mycket jag än försöker. xp Men det är väl lika bra. Heh, neh. Nån gång lyckas man. Och skit! Det påminnde mig! Jag har ju 2 st prov jag ska göra om. sweatdrop ... eller var det 1?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:39 am
Jetzudan Rebirth Heh, neh. Nån gång lyckas man. Och skit! Det påminnde mig! Jag har ju 2 st prov jag ska göra om. sweatdrop ... eller var det 1? Precis. sweatdrop o.O ?? Kan vara bra att veta det. :\ Aja, ska gå nu. Bye bye Jetz. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:48 am
*Hoppar upp på rullbandet,detonatorn i handen* Alright,INGEN RÖR SIG! scream Det är ett rån!*Drar fram ett chocklad rån kex*...*Kastar iväg det* JA,ALLVARLIGT! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:58 am
Valgarv *Hoppar upp på rullbandet,detonatorn i handen* Alright,INGEN RÖR SIG! scream Det är ett rån!*Drar fram ett chocklad rån kex*...*Kastar iväg det* JA,ALLVARLIGT! scream ... *Trycker på knappen som sätter igång rullbandet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:59 am
Valgarv *Hoppar upp på rullbandet,detonatorn i handen* Alright,INGEN RÖR SIG! scream Det är ett rån!*Drar fram ett chocklad rån kex*...*Kastar iväg det* JA,ALLVARLIGT! scream Now that's just lame...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 3:59 am
EDIT: *Ramlar ner från rullbandet och åker av det i slutet ner på golvet* gonk JAG SA JU ÅT DIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:02 am
Valgarv EDIT: *Ramlar ner från rullbandet och åker av det i slutet ner på golvet* gonk JAG SA JU ÅT DIG! Åt mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:05 am
Jetzudan Rebirth Valgarv EDIT: *Ramlar ner från rullbandet och åker av det i slutet ner på golvet* gonk JAG SA JU ÅT DIG! Åt mig? Nej,Night <.< Big shame på dig ändå surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:07 am
Valgarv Jetzudan Rebirth Valgarv EDIT: *Ramlar ner från rullbandet och åker av det i slutet ner på golvet* gonk JAG SA JU ÅT DIG! Åt mig? Nej,Night <.< Big shame på dig ändå surprised Omfg. Big shame på mig. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|