|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:52 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Mr?! Mr?! gonk Miss i så ¦all! .. Eh.. Jo men, 䨮. dom ä² inte tillr䣫ligt varma, 䮤塛 Hmm... ok dÃ¥. MEN! Vi är ju inomhus! Hur kan man frysa dÃ¥? .. *Peka på ¦rysdisken* o.o Den question Men det är ju bara I den som det är kallt. Förklara den du! .. Jag.. ehm.. är i den? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:52 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Mr?! Mr?! gonk Miss i så ¦all! .. Eh.. Jo men, 䨮. dom ä² inte tillr䣫ligt varma, 䮤塛 Hmm... ok dÃ¥. MEN! Vi är ju inomhus! Hur kan man frysa dÃ¥? .. *Peka på ¦rysdisken* o.o Den question Men det är ju bara I den som det är kallt. Förklara den du! .. Jag.. ehm.. är i den? o.o. . . Och hur kom du dit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:53 am
*Fånga* whee *Vifta på svansen jag inte har*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:54 am
Jag ångrar att jag sålde min Devil Tail. ._.; *Vill ha tail* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:55 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Mr?! Mr?! gonk Miss i så ¦all! .. Eh.. Jo men, 䨮. dom ä² inte tillr䣫ligt varma, 䮤塛 Hmm... ok dÃ¥. MEN! Vi är ju inomhus! Hur kan man frysa dÃ¥? .. *Peka på ¦rysdisken* o.o Den question Men det är ju bara I den som det är kallt. Förklara den du! .. Jag.. ehm.. är i den? o.o. . . Och hur kom du dit? Gick dit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag ångrar att jag sålde min Devil Tail. ._.; *Vill ha tail* gonk *vill också ha en* ; .;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag ångrar att jag sålde min Devil Tail. ._.; *Vill ha tail* gonk *vill också ha en* ; .; Naww. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy ~Rufus-kun~ jack-et, jack shirt, jack boots och en käpp sak.. demonic eller angel? Om du köper billigt vid normalt pris så du kanske har 4-5k kvar efter du köpt den. 3nodding o.O;; wow tackar för att du räknade ut det ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi *Fånga* whee *Vifta på svansen jag inte har* Du kan vifta på scarfen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:57 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag ångrar att jag sålde min Devil Tail. ._.; *Vill ha tail* gonk *vill också ha en* ; .; Naww. sad Joo... OCh jag är bara 500k ifrån en! :'3 Fast sen komemr ju Sash också. Vad har jag gjort?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Anashi *Fånga* whee *Vifta på svansen jag inte har* Du kan vifta på scarfen xd *Vifta på scarfen* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag ångrar att jag sålde min Devil Tail. ._.; *Vill ha tail* gonk *vill också ha en* ; .; Naww. sad Joo... OCh jag är bara 500k ifrån en! :'3 Fast sen komemr ju Sash också. Vad har jag gjort?! gonk Typ samma här. 3nodding gonk That's a good question!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:58 am