|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:41 am
Jag har ett finger i mitt glas, ja ett finger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Anashi *Tycker det är konstigt att du ignorera det jag skrev* Jag missade det.. gonk F?ten pratar du ju med Jet <.< sweatdrop Om det är så du vill ha det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Holy. Skrämde jag dig? ;O *Ligger på golvet och skakar* N-nä.. sweatdrop Suure ye didn't. :O Och du skakar varför? K-kallt? whee MEn du har ju en Nitemare Scarf på dig? *leka detektiv som ska veta allt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Holy. Skrämde jag dig? ;O *Ligger på golvet och skakar* N-nä.. sweatdrop Suure ye didn't. :O Och du skakar varför? K-kallt? whee MEn du har ju en Nitemare Scarf på dig? *leka detektiv som ska veta allt* Men den t䣫er inte hela kroppen, Sherlock Holmes gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy ~Rufus-kun~ Filthy ~Rufus-kun~ Filthy ~Rufus-kun~ Filthy You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round! heart DuJa! Sexiga kläder föresten ^^ har du alla jack saker? har du några över må tro?Hmm.. Jag har alla opened förutom Jack's joy. Och alla unopened förutom jack's joy och jack's disgust. domokun jaha ja >.< ja har bara cape, gloves och pants T.T ska nog sälja jan letter o köpa lite grejer <.< okej. 3nodding Vad f岠man f?tt jan letter nu f?iden?28-30k. domokun gonk gonk Jag hadde hoppats på lite mer T.T kommer jag ha råd med det här om ja säljer mitt jan letter?
jack-et, jack shirt, jack boots och en käpp sak.. demonic eller angel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:43 am
Anashi sweatdrop Om det är så du vill ha det.. .. Bah *Lägger sig ner på hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:44 am