Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 214 215 216 217 218 219 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 1:05 am

Ik zocht Final Fentasy Advent Children, en DVD's van Studio Gibli (Mononoke Hime, Howl's moving castle, Laputa (misschien heet het Castle in the Sky)........Stuff like that.

Maar ik dacht ik: Vent, jij achterlijke gladiool! Ik ben een klant, en ook al ben ik jong, ik hoef me niet belachelijk te laten maken door jou!
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 1:55 am

tjah normaal zou ik zeggen: laat lekker zitten wat boeit t. maar in dit geval begrijpen jullie beide nie echt waar jullie t over hebben...
t is namenlijk final fantasy. en denk dat je met howl's moving castle t dichtste bij zit..... anime bij de media markt heb ik tot zover nog niet gezien (en anders is het vrij beperkt)
dat hij zegt dat t bij de hong-kong dvd's staat klopt ook nie helemaal want ALS er anime is staat t meestal appart (inverband met serie's films enz enz)

kortom, laat m gewoon lekker media markt is zowiezo al nie me favo winkel aangezien alles er behoorlijk duur is.

waar woon je ergens mischien dat ik weet waar je het kan kopen (of kan ik het je geven als je in de buurt woont) (p.s begrijp me niet verkeerd bedoelde dit niet lullig ofzo)

Digipyro

Tranbo

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 2:57 am

muhahaha deze zomer wordt echt cool!
ik heb de scanner op mijn kamer gezet dus ik hoeft me nooit te vervelen en ik ga bergen (niet letterlijk nemen razz ) tekeningen maken en CGen. ik heb een setje fijnschrijvers gekocht van verschillende diktes en een nieuwe kroontjespen waarmee je dikke en dunne lijntjes kan trekken (licht eraan hoe hard je erop drukt). nu mijn tekenskills nog XD
zometeen misschien even een 0,1 fineliner kopen om panellines op mijn gundam models aan te brengen (of misschien wachten tot ik een 0,05 tegenkom) en met een beetje geluk krijg ik een baantje voor de hele vakantie (iets met schoolboeken inpakken voor volgend jaar). dan heb ik (als het goed is) nog zat tijd over om te werken aan mijn casemod (misschien maak ik wel en topic aan in de art section) en dan nogsteeds tijd overhebben om 3 keer in de week te trainen ^^ als dit allemaal doorgaat heb ik een supervakantie blaugh
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 3:10 am

@ Eastvane: Als de mediamarkt anime heeft, is het oo kwel op zijn goedkoopsts, dus dat valt heel erg mee. (FRS is doorgaans veeel duurder)

@ Kittyocean: Heb je gekeken bij de "Net nieuw" categorie? Daar stonden laatst iig Final fantasy + Howls moving castle.

Oranjekorfbalpizza!

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 3:54 am

wat is naar jou mening goedkoop ?

Tranbo - Nou nou goeie instelling smile , ik ben ook van plan flink misbruik van de zomer vacantie te maken (hoewel ik me a** of zal moeten werken voor me weekje spanje sad )

maargoed we zullen zien, ben benieuwd naar je skills man smile .
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:31 am

Eastvane
ben benieuwd naar je skills man smile .

[reclame mode]
ga je naar de animecon? check dan de HowlingRiot stand twisted
of kijk op www.HowlingRiot.com
Cardmania is door mij gemaakt
[/reclame mode]

ik heb net een vers blaatje en 2 kleine stukjes manderijnenschil in mijn antworks gedaan, maar ik heb er nu al spijt van... die meiren flippen nogsteeds, zal de geur wel zijn. nu graven ze dus helemaal niet (deden ze zowieso al niet...) en nu is ook nog een mier vast gaan zitten tussen de gel en de wand. flippende mieren zijn zo dom -_-
voor degenen die niet weten waar ik het over heb check de eerste pagina van mijn hotelroom bij de post 'antworks'

edit: yay ^^ de mier die vast zat heeft zichzelf losgewurmpt. nooit geweten dat dat je zo blij kan maken blaugh maar ze flippen nogsteeds en ik kan de schillen er niet uithalen want dan klimmen de mieren er uit... achja, ze worden vanzelf moe... toch? gonk

Tranbo

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:37 am

cardmania ??

sorry waar staat dat op die site ??
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:46 am

huh? de site is down?
raar... maar hij staat ergens bij het kopje manga dacht ik. daar staat een hele lijst met verhalen die er in komen

edit: site is niet down, internet deed vaag bij mij

Tranbo

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 4:50 am

ah sorry keek bij webcomics had manga niet gezien.
ziet er leuk uit. vraag me echt af hoe je t volhoud om zo'n manga te maken.
Ik stop er altijd mee als ik zo iets besluit sad ..
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 6:35 am

Ik zocht BEIDEN FF Advent. en Howl's Moving Castle... de laatste vond ik, de eerste bleek uitverkocht (maar binnenkort weer verkrijgbaar). Ik zoek meer films van Studio Gibli; het bevat me wel ^_^

En guess wat..ik had een klacht naar MediaMarkt ge-emailed... krijg ik van degene die me beledigd had een PERSOONLIJK excuses via de mail terug! WAUW!

Nou, bij zo'n actie ben ik alles vergeven en vergeten!

Edit: en @ Eastvane; geen zorgen, ik weet wel wat van Anime af (ten minste, uit jouw bericht begrijp ik dat jij denkt dat ik denk dat FF van studio Gibli is =S). In utrecht staat Anime tussen de Honk Kong Legends, en NIET apart (hence waarom het een naald in een hooiberg is). Logisch is het niet; ik zou het ook apart zetten.
Maar waarom Spirits Within tussen de series staat, snap ik al helemaal niet. Maar goed, die had mijn zus al van iemand gekregen, dus maak ik wel een kopietje van de film XD Zwaar illegaal, ik weet het XD
Misschien als ik rijk ben, koop ik hem wel XD
Of misschien toch maar legaal kopen.... ik vond het een mooie film....

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:09 am

uh lol nee dat dacht ik nie razz , maar maakt niet uit. apparte zaak zo zie je maar weer razz , tof dat je excuus van die knurft heb terug gekregen en als je zo'n zwaar ilegaal copietje nodig heb kan je die hier ophalen samen met andere studio gibli filmz
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:19 am

Eastvane
ah sorry keek bij webcomics had manga niet gezien.
ziet er leuk uit. vraag me echt af hoe je t volhoud om zo'n manga te maken.
Ik stop er altijd mee als ik zo iets besluit sad ..

oh, maar als je deadlines hebt veranderd dat wel XD
(webcomic van deadlines gelezen? XD)

Tranbo

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 8:25 am

kittyocean
Ik zocht BEIDEN FF Advent. en Howl's Moving Castle... de laatste vond ik, de eerste bleek uitverkocht (maar binnenkort weer verkrijgbaar). Ik zoek meer films van Studio Gibli; het bevat me wel ^_^

En guess wat..ik had een klacht naar MediaMarkt ge-emailed... krijg ik van degene die me beledigd had een PERSOONLIJK excuses via de mail terug! WAUW!

Nou, bij zo'n actie ben ik alles vergeven en vergeten!

Edit: en @ Eastvane; geen zorgen, ik weet wel wat van Anime af (ten minste, uit jouw bericht begrijp ik dat jij denkt dat ik denk dat FF van studio Gibli is =S). In utrecht staat Anime tussen de Honk Kong Legends, en NIET apart (hence waarom het een naald in een hooiberg is). Logisch is het niet; ik zou het ook apart zetten.
Maar waarom Spirits Within tussen de series staat, snap ik al helemaal niet. Maar goed, die had mijn zus al van iemand gekregen, dus maak ik wel een kopietje van de film XD Zwaar illegaal, ik weet het XD
Misschien als ik rijk ben, koop ik hem wel XD
Of misschien toch maar legaal kopen.... ik vond het een mooie film....
kijk zoiets zou ik ook blij mee zijn

ik had ook zoiets he ik was laatst ergens en dat was een winkel die erg op de eppo leek maar niet eppo was en ik zoch naruto manga en kon het niet vinden dus ik vraag aan die meneer axchter de kassa :
"weet u waar de naruto maga staat want bij de eppo staan ze daar tussen maar daar zie ik ze nu niet staan"

zegt die gast:
"dan ga je toch lekker naar de eppo " hij was volgens mij supershagerijnig dus ik klacht e-mail sturen hnooit meer iets van gehoord

welke winkel het was weet ik eigk niet meer
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 8:58 am

:S naja , da's ook een slechte reclame :S( voor je eigen winkel.... )

wij hadden ook zo iets in me vorige buurt... was n winkel van n man
en die had t niet op jongeren/kinderen ( ik hoorde van me stiefpa dat t kwam omdat ie altijd d8 dat hij d8 dat ze dingen jatte enzo)
en als ik daar dan binnen kwam bv dan ging die allemaal opmerkingen maken van: het is hier geen bibliotheek. of meteen bij de 1e stap al kan ik je ergens mee helpen de hele tijd strak aankijken enzo, mja ik pikte dat niet en bleef dus expres steeds terug komen.

Digipyro

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 9:14 am

Eastvane
:S naja , da's ook een slechte reclame :S( voor je eigen winkel.... )

wij hadden ook zo iets in me vorige buurt... was n winkel van n man
en die had t niet op jongeren/kinderen ( ik hoorde van me stiefpa dat t kwam omdat ie altijd d8 dat hij d8 dat ze dingen jatte enzo)
en als ik daar dan binnen kwam bv dan ging die allemaal opmerkingen maken van: het is hier geen bibliotheek. of meteen bij de 1e stap al kan ik je ergens mee helpen de hele tijd strak aankijken enzo, mja ik pikte dat niet en bleef dus expres steeds terug komen.
whahaha XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 214 215 216 217 218 219 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games