|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 9:12 am
Maran F. QYDrop ....... het is saai hier gonk waarom ben je hier dan? whee om dat ik tog iets te doen moed hebben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 10:05 am
Als er niemand post, kan het ook nooit boeiend worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 11:37 am
kittyocean Als er niemand post, kan het ook nooit boeiend worden XD ja vind je het gek volgens mij is het rustig hier om dat iedereen aan het feeste is met carnaval of zo rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:01 am
Hoi! Ik was voor een lange tijd de link kwijt van deze guild sweatdrop Maar ik heb hem weer opgezocht hoor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:28 am
Chimiyi Hoi! Ik was voor een lange tijd de link kwijt van deze guild sweatdrop Maar ik heb hem weer opgezocht hoor 3nodding en gevonden blijk baar blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 6:05 am
Zitten er hier echt zoveel mensen die carnaval vieren? Zou kunnen op zich.... Morgen denk ik in ieder geval dat ik er zeker niet ben (vage zin). Moet de hele dag werken en 's avonds naar de wedstrijd van Oranje. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 6:44 am
kittyocean Als er niemand post, kan het ook nooit boeiend worden XD zullen we het maar boeiend maken dan? oproep aan alle leden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 7:17 am
Tranbo kittyocean Als er niemand post, kan het ook nooit boeiend worden XD zullen we het maar boeiend maken dan? oproep aan alle leden XD ja oke je k**t het proberen maar of het lukt is de vraag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 10:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 11:29 am
* krrrk...^this is home base for all agents ; (krrrrrk) cancel all misions , come back home (krrrk) i repeat ; (krrrrk) cancel all misions , come back home blaugh grapje nee dat lijkt me ook nog al moeilijk inderdaat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 11:55 am
Een goed begin zou zijn dat wij het actief maken 3nodding Dat doen we door zelf veel te posten, en als we oudere leden tegenkomen, die aan te spreken hoe druk het hier nu wel is =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 12:18 pm
kittyocean Een goed begin zou zijn dat wij het actief maken 3nodding Dat doen we door zelf veel te posten, en als we oudere leden tegenkomen, die aan te spreken hoe druk het hier nu wel is =D het is echt stormens druk man we posten wel 100 posts ber uur met 5 man WOW Man blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 12:40 pm
WOW! MAN!!!^_^
Het zou fijn zijn als je iedereen tegelijkertijd kon wakker maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|