|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:13 pm
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding samma här när jag var på collo xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:14 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du?? hammarby 3nodding Råby xd Inte lång ifrån.. hah! går i RBK i innebandy xd skola? Rudbeckianska Gymnasiet om du frågade vilken skola jag gick i! Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:14 pm
*glompar Petsy* Vad skönt att se att du är tillbaks igen! Jag hade glömt att du skulle bort så jag trodde att du hade övergivit oss...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:15 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du?? hammarby 3nodding Råby xd Inte lång ifrån.. hah! går i RBK i innebandy xd skola? Rudbeckianska Gymnasiet om du frågade vilken skola jag gick i! Du då? nybygge 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:17 pm
vart på råby bor du confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:18 pm
Yannah *glompar Petsy* Vad skönt att se att du är tillbaks igen! Jag hade glömt att du skulle bort så jag trodde att du hade övergivit oss... Nej inte överger jag mina älsklingar här domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon vart på råby bor du confused Lövhagsgatan om du vet vart de ligger... Precis efter Lövhagens Förskola eller vad de heter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:19 pm
Jag saknar en... person... som jag inte ska berätta vem för den personen kanske kommer läsa detta <.< Men jag tror du vet iaf... crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|