|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:43 am
Anashi Eh.. Du menar att jag ska sända traden? Jag tvingar dig inte till nåt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:44 am
Jag ångrar det redan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Anashi Eh.. Du menar att jag ska sända traden? Jag tvingar dig inte till nåt! gonk Hey hey.. ta det lugnt sweatdrop Jag testar väl då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:46 am
Chibi Strawberry Jag ångrar det redan. sweatdrop Du sa bara som det var. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:47 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Jag ångrar det redan. sweatdrop Du sa bara som det var. sweatdrop Kanske borde ha fortsatt säga att det var Gackt ändå.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:48 am
Anashi G?ag? x_o Ehm.. Okay.. N䠦lt;.< Ja, när du sa "Jag testar väl då" <.< gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:49 am
Filthy ~Rufus-kun~ Heil Martin! IJe l䧥t eller? Tjo. Jod嬠det 䲠bara bra med mig. 3nodding L䮧esen du var inne p堭sn. Har du blockerat mig unge? xd Ja blockar ingen! domokun stare Ja har bara bytt msn domokun wink heart rufus_teh_1337@hellokitty.com adda mig :3 haru höstlov nu eller? EDIT: Jävla dublicate post gonk stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:50 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Jag ångrar det redan. sweatdrop Du sa bara som det var. sweatdrop Kanske borde ha fortsatt säga att det var Gackt ändå.. gonk Nej nej. eek Bättre att säga sanningen, dessutom skulle jag aldrig ha trott på det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:50 am
Nightmare Asura Anashi G?ag? x_o Ehm.. Okay.. N䠦lt;.< Ja, när du sa "Jag testar väl då" <.< gonk .__. .. Aha.. Yay *Krama om sitt Dec som jag nyss köpt* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:51 am
Anashi .__. .. Aha.. Yay *Krama om sitt Dec som jag nyss köpt* whee Mhm.. Hey, hur fick du råd med det? <.< Vad jag vet har du rätt ont om pengar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|