|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:25 am
Chibi Strawberry Filthy *ligger och skakar* gonk You scared the hell out of me! Meh. Jag har inte gjort något. o.O;; Filthy är rädd för folk som skriker. surprised *dunka huvudet i golvet som en psykopat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:26 am
Anashi *Tar bort båda händerna* Tittut^^ Tehe.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Du har fortfarande inte berättat Strawberry. rolleyes Kan vara online hela dagen och fråga dig. Jag sa ju Gackt.. .___.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Aja, Det g?nget 3nodding Skulle bli f?rrande med en dubbelg宧are 䮤堯_o Hehehe, ja det skulle det nog. razz Mm.. Särkilt med tanke på att jag är förvirrad redan nu.. x_xHaha. XD Hurså? Vet inte.. x__x Jag känner mig bara så förvirrad..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:27 am
Filthy Filthy är rädd för folk som skriker. surprised *dunka huvudet i golvet som en psykopat* .____.;; Meep. *Är rädd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kitten Celeste Du har fortfarande inte berättat Strawberry. rolleyes Kan vara online hela dagen och fråga dig. Jag sa ju Gackt.. .___.; Men det kan väl inte vara Gackt! @o@;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Anashi *Tar bort båda händerna* Tittut^^ Tehe.. o_O Säger du de.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:28 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Aja, Det g?nget 3nodding Skulle bli f?rrande med en dubbelg宧are 䮤堯_o Hehehe, ja det skulle det nog. razz Mm.. Särkilt med tanke på att jag är förvirrad redan nu.. x_xHaha. XD Hurså? Vet inte.. x__x Jag känner mig bara så förvirrad..Hah! Tr嫩gt. xd Eller n姯t. Xo Nah, Det är jätte kul :> Hur vet jag inte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:29 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste Du har fortfarande inte berättat Strawberry. rolleyes Kan vara online hela dagen och fråga dig. Jag sa ju Gackt.. .___.; Men det kan väl inte vara Gackt! @o@;;; Nej men ok då.. :\ Jag vågar inte berätta vem. .__.; Han kommer få ryck på mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det säger jag, ja.. <.< *Ser på mina fula Kill L0cke skor* gonk Jag hann inte få Jacked Up Boots.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round! *sjunga med* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:30 am
Nightmare Asura Det säger jag, ja.. <.< *Ser på mina fula Kill L0cke skor* gonk Jag hann inte få Jacked Up Boots.. crying Jag tror jag har ett extra par av Jacked Up Boots o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste Du har fortfarande inte berättat Strawberry. rolleyes Kan vara online hela dagen och fråga dig. Jag sa ju Gackt.. .___.; Men det kan väl inte vara Gackt! @o@;;; Nej men ok då.. :\ Jag vågar inte berätta vem. .__.; Han kommer få ryck på mig.. Kommer han verkligen det? Skäms han ju över att vara tillsammans med dig i så fall. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Filthy är rädd för folk som skriker. surprised *dunka huvudet i golvet som en psykopat* .____.;; Meep. *Är rädd* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|