Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 213 214 215 216 217 218 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 8:22 am

Ik heb een werkstukje afgemaakt =D Morgen nog even doorlopen (dan vallen fouten meer op XD) en dan dinsdag via school e-mailen ofzo XD We zien wel xp Het is bijna 10mb, maar dat komt door een spelletje en de muziek samples XD
PostPosted: Mon Jun 05, 2006 4:43 am

On my mind: Oranje boven 4laugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 6:21 am

on my mind.... in 30 min alle online dingen gedaan hebben. Not bad. Not bad at all!!!
PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:57 pm

Ik wil op vakantiehiee... maar moet nog tot half augustus wachten bwegh!

The Forbidden Angel

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jun 05, 2006 9:27 pm

Is zes uur zo'n vreemde tijd om op te staan? Als ik wakker wordt wil ik het nieuws zien of zo niet eindeloos gedreumel over shop voor nop, aarch rot op!

Ehm zoderect mijn eerste werkdag als het begin maar goedverloopt want ik had niets gevraagt over de dageijkse gang in het bedrijf of zo dat doe je toch niet op een sollicitatiegesprek als je niet weet of je bent aangenomen. Als ze er maar al zijn want ik moest gewoon om half negen komen...
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 2:44 am

kzit te verzinnen wat k in de volgende tussenuur moet doen -_-'' eerste 2uur vrij, 1e uur tussen uur nu tussenuur en dan weer tussenuur,
Gaap..

Marijel

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 3:00 am

oh god... iemand enig id wat ik in 30 mins kan doen..... ben al helemaal klaar voor me stage. programma's opstarten heeft geen zin tegen de tijd dat ik lekker bezig ben moet ik alweer aflsuiten, gaia checken heb ik laatste tijd wat minder zin in (de andere guilds bedoel ik dan he) en tekenen zou wel kunnen maar ben de inspiratie kwijt sad ...... laptop inpakken doe k in 1 a 2 mins razz dus erm..... wat hou k over :S:S:S:S:S.....
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 5:05 am

on my mind: kheb gvd mijn hele nek vetrbrandt en dat doet zeer scream #$%#%$#%$$^#%$$#%$#

owja ik heb deze week vrij biggrin

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 6:38 am

On my mind: vergeleken met de posts hierboven is mijn leven geweldig XD Geen last meer van tussenuren (ik had eens een rooster dat net een gatenkaas was), niets verbrand, wel vrij..... aaahhh *happy sighs*

Al ben ik vandaag DIEP beledigd bij de Mediamarkt!
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 7:50 am

kittyocean
On my mind: vergeleken met de posts hierboven is mijn leven geweldig XD Geen last meer van tussenuren (ik had eens een rooster dat net een gatenkaas was), niets verbrand, wel vrij..... aaahhh *happy sighs*

Al ben ik vandaag DIEP beledigd bij de Mediamarkt!
ik ben nu zelfs nog erger verbrand k*t zon

hoezo beledigd ???

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 7:52 am

on my mind: laatste schoolweek!!! 4laugh
En taj ik heb dit jaar een gatenkaas rooster gehad, soms met wel 12! tussenuren in een week! >.>
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 11:32 am

Hij: Zoek je een DVD daarover? Dan moet je in de Hong Kong Sectie kijken
Ik: Mm, dat gaat leuk worden. Een naald in een hooiberg is makkelijker
Hij: Nou, dan ga je toch solliciteren en kom je het hier even op orde brengen! *de manier waarop zeg!!!*
Ik: Daag me niet uit, want morgen sta ik hier!

Een vent van rond de 40-50! De JONGEREN van de MediaMarkt helpen me VEEL beter dan de ouderen!!!

kittyocean
Captain

SirVendetta

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 12:10 pm

Pfoe.. ik heb echt een hekel aan zulke mensen!
Wat zocht je eigelijk? surprised
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 2:51 pm

Lekker beetje bijdehand, vink altijd wel leuk juist whee

On my mind; Ben vrolijkkk! smile Vandaag 1 jaar en 4 maanden met me vriendje ghihi niet dat we dat hebben gevierd, maar dat was ff informatie ter zijde ^^

Hadden laatst een Xbox 360 bij mediamarkt gekocht, zo'n speciaal wk pakket, special edition iets. Alles zit erbij, zelfs een spelletje en joystick ding.. maar geen memory stick.. Zucht kan je alsnog niet meer dan ff een spelletje spelen zonder het op te slaan >.< Kunnen ze er beter bij zetten op de doos. Dus dat was de volgende dag weer terug, memory stick halen..

Nog 3 daagies tot het weekend is! En bijna voetbal!

The Forbidden Angel

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 11:00 pm

kittyocean
Hij: Zoek je een DVD daarover? Dan moet je in de Hong Kong Sectie kijken
Ik: Mm, dat gaat leuk worden. Een naald in een hooiberg is makkelijker
Hij: Nou, dan ga je toch solliciteren en kom je het hier even op orde brengen! *de manier waarop zeg!!!*
Ik: Daag me niet uit, want morgen sta ik hier!

Een vent van rond de 40-50! De JONGEREN van de MediaMarkt helpen me VEEL beter dan de ouderen!!!
ow das wel en beeje erg ja XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 213 214 215 216 217 218 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games