|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 4:42 am
Dagens Plus + jag har antligen borjat komma nanstans med Sages of chaos!
Dagens Minus - en utvaxt skrammer mig dar!
((haha, se om nan fattar vad jag skriver om))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 4:46 am
+ Noice. whee heart (Det ar ett band for er som undrar ;D ) Jag har fatt en sterio!! heart Glass xd Ledig idag! blaugh Kom pa ett nytt satt att kyta xd (Jag haller pa och gor armband och sant av massa knutar pa gummi garn, om man kan sagga sa ;D )
- Kommer alldrig att kunna glomma det som hande i helgen! (Hemskt sad ) Har igentligen inte gjort sa mycket idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:38 am
+ [plus] Skrattade i typ tio minuter (utan att sluta skratt) �t precis ingenting. Inte ett skit xD Jag och Frida (KK (KlassKompis! ffs.. >.> xDD)) satt i matsalen och helt pl�tsligt b�rjade vi bara skratta. Det var kul ^^ Snart klar med manuset. Det blir s� dj�vla bra! Vi har f�tt lov att g�ra en egen f�rest�llning innan eller efter mulitmediashowen, s� nu f�r vi g�ra det p� riktigt! *J�tteglad* heart Mattelektionen var kul. (helt oseri�st oengagerad) "Oj, jag m�ste h�mta... n�got... i mitt sk�p. F�lj med" .... g�r till sk�pet. "Oj, jag gl�mde visst nycklarna. Vi fr g� och h�mta dem." (h�ll p� s� en halvtimma tills vi slutade xD) Det har vart en bra dag.
- [minus] Annat >_< Sakna vissa. L�ngta heart heart Mensv�rk gonk Irriterad. (humörsvängingar xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:56 am
+ Jag är inte lessen längre. - Min hund dog idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 6:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 7:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 1:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 1:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 1:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 2:08 pm
+ Sam! var helt klart dagens plussigaste plus =DD nyuh! <3 + MIKAELMIKAEL <3333 ahh du är bara för roliga XD "KOLLA PÅ HAN!! Värsta Häng-Rumpan!! XDD" + The Magic Stick!! OMG XDDDDD har fan inte skrattat så mycket på ett bra tag XDD <3 + Fluff hår =D + Gunbound :3
+/- J-cult kommer snart o.ó
- MÄNNISKOR! ALLA! nej men.. de flesta iaf, finns ju några sötnosar som inte alls är som dom andra =D DIE, I Alone Am Best! - Projektet.. jag hatar min klass o.ó.. vafan.. jag har blivit bra fisk og jobbar hårt och så skiter dom andra i allt DDD: vafan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 2:14 pm
+ Västerås idag! Alen, Pulver, Diana, Räki och ett par andra j-cultare där. + Morgan, han är så söt! 3nodding + Gjorde min första pixelgubbesak. Komugi!
- Ingen i Västerås som kunde umgås med mig - Ville köpa byxor, men hade ej råd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|