|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:58 pm
Silence_P O du försöker säga vad??? typ, läget?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:59 pm
Zero-Egon Silence_P O du försöker säga vad??? typ, läget? Jorå! De rullar på. Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:59 pm
Petsy jiminijon Petsy gonk Ingen har saknat mig! *Sitter i ett hörn å snyftar* ehm,jo jag har saknat att bli jagad xp sweatdrop Omg gonk heart Vad glad jag blir att höra det! xp *glompar* whee allt bra med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:02 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy gonk Ingen har saknat mig! *Sitter i ett hörn å snyftar* ehm,jo jag har saknat att bli jagad xp sweatdrop Omg gonk heart Vad glad jag blir att höra det! xp *glompar* whee allt bra med dig då? Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:02 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon hej..du jag fick en bb nyss xd stare Jag har aldrig fått en Box! synd sad mmm! crying Hur e de annars med dej då? bara bra,sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:04 pm
Jorå! De rullar på som vanligt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:05 pm
Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:07 pm
Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:08 pm
jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:09 pm
jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:09 pm
Silence_P jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du?? hammarby 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:10 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du?? hammarby 3nodding Råby xd Inte lång ifrån..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:11 pm
Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:12 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Jorå! De rullar på som vanligt! så bra 3nodding föresten vart bor du? (sj västerås) eek Jag bor oxå i Västerås... Vart i v-ås bor du?? hammarby 3nodding Råby xd Inte lång ifrån.. hah! går i RBK i innebandy xd skola?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:12 pm
jiminijon Petsy jiminijon Petsy Är bra nu, nu när jag är hemma i min rätta miljö! 3nodding Vart på ett jävla collo i 8 dar.. haft det bra där då? Nä gonk dåra? sad Alla va dumma i huvudet där 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|