|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:28 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi sweatdrop Vet att jag 䲠konstig.. Jaha du, okej du. O_o ֶeranv䮤ning av "du" f?tt vara jag. o.o Du du du.. x_o xp *fattar inte vad jag håller på med*Du du du du du du. *fortsätter där du slutade.* xp du x 1000 domokun *f?inner som fiender p堆F* Overkill. *kommer tillbaka* > .o o_< .. Eh?Hehehehehehe, dedu. xp .. *Kasta Ultima på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:28 pm
Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:29 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk. xd lol Visst är den?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:31 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk. xd lol Visst är den?! fast jag tycker att libresse....eller always kanske det var..när hon kör cancan dansen!.__. "först går du fram...sen kommer du fram till ett torg*viftar med foten*" Jag menar..o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:32 pm
Sostrate Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk. xd lol Visst är den?! fast jag tycker att libresse....eller always kanske det var..när hon kör cancan dansen!.__. "först går du fram...sen kommer du fram till ett torg*viftar med foten*" Jag menar..o_O Ja den ja. o.O Den är helt vrickad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:32 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:34 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:35 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk. xd lol Visst är den?! fast jag tycker att libresse....eller always kanske det var..när hon kör cancan dansen!.__. "först går du fram...sen kommer du fram till ett torg*viftar med foten*" Jag menar..o_O Ja den ja. o.O Den är helt vrickad. Och ketchupreklamen!! "men sluta kalla den för ketchup!du är polis, du borde veta att det här är vilseledande!!" "Nänä, den här godingen har lagen på sin sida" gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Fälla* Aj aj. Rosa rosett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. *Kasta Ultima på* domokun *d?gen* > .o .. Oj *Vissla oskyldigt*I'll get you for this.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry It's skinka and bladspenat. gonk xd *faller omkull skrattandes* Den reklamen är så idiotisk. xd lol Visst är den?! fast jag tycker att libresse....eller always kanske det var..när hon kör cancan dansen!.__. "först går du fram...sen kommer du fram till ett torg*viftar med foten*" Jag menar..o_O Ja den ja. o.O Den är helt vrickad. Och ketchupreklamen!! "men sluta kalla den för ketchup!du är polis, du borde veta att det här är vilseledande!!" "Nänä, den här godingen har lagen på sin sida" gonk Jaa! gonk Och de låter alltid så otroligt fjantiga. >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Fälla* Aj aj. Rosa rosett. flyger in i en burkhög och fastnar gonk domokun am i not pretty? whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|