|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:10 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:12 pm
Filthy Yannah Filthy Jag är typ poppis. Alla tar alltid upp om mig. cool ALLA kanner Filthy! smile F?ag 䲠crew p堳venska gillet och f?tt vara en looser p堄DR! xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Yannah Filthy Jag är typ poppis. Alla tar alltid upp om mig. cool ALLA kanner Filthy! smile F?ag 䲠crew p堳venska gillet och f?tt vara en looser p堄DR! xd JAG är sämre på DDR än du!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Filthy Yannah Filthy Jag är typ poppis. Alla tar alltid upp om mig. cool ALLA kanner Filthy! smile F?ag 䲠crew p堳venska gillet och f?tt vara en looser p堄DR! xd JAG är sämre på DDR än du! MUHAHA! Ska tvinga på dig på DDR! Vad kul det skulle se ut! domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:15 pm
Skola i morgon. Dags att sova. :> God natt alla!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:16 pm
Filthy Yannah Filthy Yannah Filthy Jag är typ poppis. Alla tar alltid upp om mig. cool ALLA kanner Filthy! smile F?ag 䲠crew p堳venska gillet och f?tt vara en looser p堄DR! xd JAG är sämre på DDR än du! MUHAHA! Ska tvinga på dig på DDR! Vad kul det skulle se ut! domokun xd om du och jag dansade bredvid varandra? "Helan och Halvan p堦yllan"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skola? o.o Jag trodde alla hade lov.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Skola i morgon. Dags att sova. :> God natt alla! Natti Kitten. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 2:17 pm
Yannah Filthy Yannah Filthy Yannah Filthy Jag är typ poppis. Alla tar alltid upp om mig. cool ALLA kanner Filthy! smile F?ag 䲠crew p堳venska gillet och f?tt vara en looser p堄DR! xd JAG är sämre på DDR än du! MUHAHA! Ska tvinga på dig på DDR! Vad kul det skulle se ut! domokun xd om du och jag dansade bredvid varandra? "Helan och Halvan p堦yllan" *skrattar ihjäl sig* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|