|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:37 pm
Chibi Strawberry Kitten, säg mig. Skulle du ha slutat stalka mig om jag hade berättat om vem som var min pojkvän? Ja, jag sa ju det. Jag håller alltid det jag säger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:38 pm
Strawberry! Har du en pojkvan??? Spannande... Det visste inte jag.(Antagligen ingen jag kanner, men anda...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:39 pm
Försöker spara min ava och fixar mer grab bags. Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Sostrate doodeedoodeedoodeedoodee*nynnar på hajen musik igen* domokun Häftigt. domokun Jao.. whee *mördar musik spelas upp då man börjar bita på filthys hatt* nyarg....>_>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Strawberry! Har du en pojkvan??? Spannande... Det visste inte jag.(Antagligen ingen jag kanner, men anda...) whee 3nodding Det har hållits hemligt rätt länge. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:40 pm
Går in i affären, tar en kundvagn och ser sig omkring samtidigt som han nynnar på nån låt.
"Dumdidumidum..."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gah....double post >_< sorry sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten, säg mig. Skulle du ha slutat stalka mig om jag hade berättat om vem som var min pojkvän? Ja, jag sa ju det. Jag håller alltid det jag säger. gonk Allt detta tjafs för ingenting!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Filthy Sostrate doodeedoodeedoodeedoodee*nynnar på hajen musik igen* domokun Häftigt. domokun Jao.. whee *mördar musik spelas upp då man börjar bita på filthys hatt* nyarg....>_>; Don't touch teh lord of megadeath ya000! *börjar brinna* I'm also teh lord of the flamen00bs! Obey me! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:41 pm
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten, säg mig. Skulle du ha slutat stalka mig om jag hade berättat om vem som var min pojkvän? Ja, jag sa ju det. Jag håller alltid det jag säger. gonk Allt detta tjafs för ingenting! Vem är det då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:41 pm
Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Kitten, säg mig. Skulle du ha slutat stalka mig om jag hade berättat om vem som var min pojkvän? Ja, jag sa ju det. Jag håller alltid det jag säger. gonk Allt detta tjafs för ingenting! Vem är det då? Jag sa ju Gackt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:43 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Försöker spara min ava och fixar mer grab bags. Själv då? N䳴an samma.. Fast jag f?ker s䬪a lite items ocks堺PHeh, jag ska sälja sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|