|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:13 pm
okej...ni som vill överleva får från och med nu inte titta i foto grejjen! Det är för er egen säkerhet... Ni klickar på länken på egen risk gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry *Pratar för sig själv* Du verkar tydligen ändå ha något emot mig nu mera. Jag saknar bara att prata med dig... *Borta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:18 pm
*sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:19 pm
jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:20 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry *Pratar för sig själv* Du verkar tydligen ändå ha något emot mig nu mera. Jag saknar bara att prata med dig... *Borta* Hmm. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:22 pm
FrodoLouLou jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft* hm..*ser på armen*så farligt är det inte tror jag confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:27 pm
jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft* hm..*ser på armen*så farligt är det inte tror jag confused oki...jag hittade inga plåster så det här får duga *sätter fast en liten tejpbit där det gör ont* ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:28 pm
Emelie: *Försöker krama Jimmie* Jimmie: Akta dig! Annars kommer Petra och skäller ut dig! Emelie: Neeeej!
sweatdrop Alla är rädd för mig.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:29 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft* hm..*ser på armen*så farligt är det inte tror jag confused oki...jag hittade inga plåster så det här får duga *sätter fast en liten tejpbit där det gör ont* ._. näe vill inte ha.. ._.*tar en cola*så nu ska det nog bli bra domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:30 pm
Petsy Emelie: *Försöker krama Jimmie* Jimmie: Akta dig! Annars kommer Petra och skäller ut dig! Emelie: Neeeej!
sweatdrop Alla är rädd för mig.. xp jag är bara rädd för dig när du biter mig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:32 pm
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft* hm..*ser på armen*så farligt är det inte tror jag confused oki...jag hittade inga plåster så det här får duga *sätter fast en liten tejpbit där det gör ont* ._. näe vill inte ha.. ._.*tar en cola*så nu ska det nog bli bra domokun xd nehepp.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:33 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon *sätter sig på en stol*jävlar så ska nyckelbenet gå av igen.. crying stackareee *snyft* hm..*ser på armen*så farligt är det inte tror jag confused oki...jag hittade inga plåster så det här får duga *sätter fast en liten tejpbit där det gör ont* ._. näe vill inte ha.. ._.*tar en cola*så nu ska det nog bli bra domokun xd nehepp.... xp xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:35 pm
Nä...nu ska jag gå och lägga mig...godnatt alla nattmänniskor xp Och våga inte titta på mig i foto grejen >_<
natti nattis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|