|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:44 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate DUNDUNDUNDUNDUN!!!*horror moosik!!* domokun ! *tuggar på din cape*>_>; Eh?! G?nte s宠 gonk Eller vill du kanske ha en egen? Nein, jag har en egen..xD den blir dock bara ett kryss när man tar på den .__.; *sörjer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Filthy Hon kanske inte vill att du ska lägga dig i hennes förhållanden. Om hon inte vill berätta så kan du lämna henne ifred. Hon kanske inte mår så bra av det. sad Struntar i om hon mår dåligt av det. Tänker inte lämna henne ifred förrän jag får veta. Men man kan ju inte tvinga folk berätta om dom inte vill? Jag tycker du ska låta henne vara om hon inte vill säga det. Hon kanske vill hålla det hemligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:45 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:45 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate DUNDUNDUNDUNDUN!!!*horror moosik!!* domokun ! *tuggar på din cape*>_>; Eh?! G?nte s宠 gonk Eller vill du kanske ha en egen? Nein, jag har en egen..xD den blir dock bara ett kryss när man tar på den .__.; *sörjer* Aaw. sad Vad tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:46 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth LOL. Jag är fortfarande i 2003. XD Märkte det.. xp Fast detta 䲠f?a g宧en jag postade d䲠det verkligen stog Petsy. Jag har alltid lyckats stoppa mig f?. Jaha o_O Men du f岠kalla mig Petsy om det f?klar saken 3nodding Omg, I'm soo cool! *pose* cool Tjaeh, jag kommer nog kalla dig det fr宠stund till stund. XD Hoyeah! Coolz0rs. whee Hm..? What the..! eek Dina ben är ju bara skelett! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:46 pm
Filthy Men man kan ju inte tvinga folk berätta om dom inte vill? Jag tycker du ska låta henne vara om hon inte vill säga det. Hon kanske vill hålla det hemligt. Skiter jag i. Rätt åt henne. Hennes jaevla mes till pojkvän borde erkänna det för hennes skull. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:47 pm
Anashi Hm..? What the..! eek Dina ben är ju bara skelett! gonk Yep. Dom tål inte så mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:49 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Hm..? What the..! eek Dina ben är ju bara skelett! gonk Yep. Dom tål inte så mycket. *Peta lite på dom* >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:50 pm
men kan ingen va SNÄLL och ge mig en godis vilken som helst...fast helst strawberry sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Hm..? What the..! eek Dina ben är ju bara skelett! gonk Yep. Dom tål inte så mycket. *Peta lite på dom* >.>*benen vinglar lite till* Ta't lugnt, eh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate DUNDUNDUNDUNDUN!!!*horror moosik!!* domokun ! *tuggar på din cape*>_>; Eh?! G?nte s宠 gonk Eller vill du kanske ha en egen? Nein, jag har en egen..xD den blir dock bara ett kryss när man tar på den .__.; *sörjer* Aaw. sad Vad tråkigt. Ja! ;___; pawpaaaw
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:51 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Hm..? What the..! eek Dina ben är ju bara skelett! gonk Yep. Dom tål inte så mycket. *Peta lite på dom* >.>*benen vinglar lite till* Ta't lugnt, eh. Nah.. Vill peta mer, juh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|