|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:40 pm
skulle någon snäll själ kunna ge mig en godis så ska ja på Jack hunt please tack i förskott wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:40 pm
Kitten Celeste Filthy Kitten Celeste Filthy Uhmb. What's going in here? neutral Och folk tycker jag är konstig. Är det någon sorts bråk mellan dig och Chibi Strawberry? neutral Nej. Jag försöker bara hitta hennes pojkvän och hon vägrar prata med mig. Det är väl typ ingenting. sweatdrop Hon kanske inte vill att du ska lägga dig i hennes förhållanden. Om hon inte vill berätta så kan du lämna henne ifred. Hon kanske inte mår så bra av det. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:41 pm
majinBU skulle någon snäll själ kunna ge mig en godis så ska ja på Jack hunt please tack i förskott wink Som tidigare...jag behöver mitt godis lika mycket som jag behöver mitt gold ;D domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teh superhero Prrnill has enter the building. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate majinBU skulle någon snäll själ kunna ge mig en godis så ska ja på Jack hunt please tack i förskott wink Som tidigare...jag behöver mitt godis lika mycket som jag behöver mitt gold ;D domokun xp whee xp whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:42 pm
prrnill Teh superhero Prrnill has enter the building. xd Häftigt! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Hon kanske inte vill att du ska lägga dig i hennes förhållanden. Om hon inte vill berätta så kan du lämna henne ifred. Hon kanske inte mår så bra av det. sad Struntar i om hon mår dåligt av det. Tänker inte lämna henne ifred förrän jag får veta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Teh superhero Prrnill has enter the building. xd Häftigt! domokun ehum.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 12:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Teh superhero Prrnill has enter the building. xd Häftigt! domokun filthy du e schysst enligt mr.J så då kan jag få en godis xd plejs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|