|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 10:51 am
Darlaa kittyocean Maar als je die bonuskaart gebruikt, krijgt de ander dan niet extra punten nadat je hem hebt ingeleverd? Ik bedoel, je kost de eigenaar dan niets; je zorgt dan toch dat er iets bijgeschreven wordt? Of werkt dat zo niet bij den AH? Bij de bonuskaart krijg je geen puntjes of zoiets, alleen maar korting. (volgens mijn mam) Dan is het toch niet nadelig voor de ander XD Dus waarom niet gebruiken? XD Leven is al duur genoeg! Je steelt niet, want je kan er zelf ook 1 aanvragen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:04 am
kittyocean Darlaa kittyocean Maar als je die bonuskaart gebruikt, krijgt de ander dan niet extra punten nadat je hem hebt ingeleverd? Ik bedoel, je kost de eigenaar dan niets; je zorgt dan toch dat er iets bijgeschreven wordt? Of werkt dat zo niet bij den AH? Bij de bonuskaart krijg je geen puntjes of zoiets, alleen maar korting. (volgens mijn mam) Dan is het toch niet nadelig voor de ander XD Dus waarom niet gebruiken? XD Leven is al duur genoeg! Je steelt niet, want je kan er zelf ook 1 aanvragen! Waarom niet gebruiken? omdat ik hem dus op straat had laten liggen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 11:42 am
Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Maar als je die bonuskaart gebruikt, krijgt de ander dan niet extra punten nadat je hem hebt ingeleverd? Ik bedoel, je kost de eigenaar dan niets; je zorgt dan toch dat er iets bijgeschreven wordt? Of werkt dat zo niet bij den AH? Bij de bonuskaart krijg je geen puntjes of zoiets, alleen maar korting. (volgens mijn mam) Dan is het toch niet nadelig voor de ander XD Dus waarom niet gebruiken? XD Leven is al duur genoeg! Je steelt niet, want je kan er zelf ook 1 aanvragen! Waarom niet gebruiken? omdat ik hem dus op straat had laten liggen XD ...ja dat IS dom ja XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 4:09 am
Dus...
Oeh, oeh sollicitatie gesprek vrijdag, door het uitzendbureau, ik wou alleen dat ik wist wat de facature was... hij had me wel vluchtig wat laten zien maar.. en de naam van het bedrijf heb ik even snel niet kunnen onthouden ik heb hem denk ik wel gevonden op internet maar ik weet het niet zeker de naam van het bedrijf staat er niet bij. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 7:13 am
On my mind: dadelijk moet ik een wedstrijd TEGEN mijn zusje spelen. we zijn al twee weken bezig wie er gaat winnen. Ik heb er echt zin in ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 7:45 am
Schoonmoedertje komt vandaag terug van vakantie ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:06 pm
on my mind: heb net een donatie gekregen van een Anonymous person... Elven ears ^^ Zou echt Niet weten van wie ze zijn wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:14 pm
@ Zakou: Veel plezier! You go!
@ Kiek: Bofferd! Was je er voor aan het questen ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:22 pm
Morgen boodschappen doen en daarna moet ik mee als model voor de kapperschool ( Examen ) dus ik ben benieuwd hoe het gaat morgen lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:26 pm
GlamourGlossyGirl Morgen boodschappen doen en daarna moet ik mee als model voor de kapperschool ( Examen ) dus ik ben benieuwd hoe het gaat morgen lol moet jij examen doen of iemand anders? Vraag het kapsel van je Avatar wink Succes en plezier morgen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 1:04 pm
Heb ut wel weer helemaal gehad met vandaag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 1:28 pm
ik ook, ik ben bekaf! En dat terwijl ik heel weinig heb gedaan!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 1:58 am
Pa Jarig = Oma Komt = Weinig Online Tijd crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 3:42 am
kittyocean Pa Jarig = Oma Komt = Weinig Online Tijd crying Dat is: Pa is jarig wordt feest! biggrin Oma komt ^_^ wat een leuke dag wordt dat!! XD Eh te laat komen op je sollicitatiegesprek zal geen goede induk geven confused Trein reed niet en nog een hopeloos verdwaald dus dubbele pech >_< maar gesprek ging best wel oke dacht ik miss dat ze me aannemen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|