|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:24 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 2:06 pm
+ Snart helg heart + Mitt hår är fortfarande rosa + Bulletproof!
- Jobbig dröm.. - Vägrar ge upp hoppet. - Skola - Måste fixa en ny mp3 x_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 2:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 4:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 2:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 5:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 5:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:10 am
+ Helt OK dag i skolan ^^ + Ska antagligen till gården lite senare x))))) + Jordgubbar >w< + Stepmania
+/- Måste duscha och fixa iordning mig snart. +/- Jag vill ha blå/grå och vita tummvantar! T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:42 am
Positiva faktorer
+ Jag är TessiTuss' fangirl + Vagnretur fungerar igen + Saku BAD om NW-fil + Det går nästan bra med T-NW-F + Jag behöver inte gå på datakunskapen på torsdagar, för jag är så bra! ^^ + Ny vän, tydligen + JAG FICK WINGED ANKLETS AV TESSITUSS!!! heart + Tittut med Sostrate på MSN whee xd
Negativa faktorer
- Vagnretur slutade att fungera förut - Jag lär ju få IG i tyska... om det inte vore för NP kanske inte läraren skulle märka att jag är så dålig >_< - Det gick inte så bra på hörövningen i engelska (NP) - Massa NP hela tiden - Skolan är jobbig... - Lite problem - Det är synd om Tessi - Jag vet inte vad min nya vän heter >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 7:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 8:32 am
+ [plus] Alemässan i dag (i vår gympasal). Helt hysteriskt roligt! Har med mig ett kilo pennor... kanske inte riktigt, men många. xD
I made a new firend today? Real or fastighetsmäklare? Fastighetsmälare... (Han var rolig att prata med xP) Hela dagen har vart ett enda stort gapskratt xd heart
+/- [plus/minus] Jag är kriminell (igen)! Har en låt på gärnan (kan inte hela och det känns litet jobbigt, har haft den där hela dagen. Men det är en rätt bra låt ändå så det är rätt ok)
"Kom och håll om mig, släpp inte taget om mig, jag är som förhäxad av dig, och jag vill ha dig kom och håll om mig nu"
- [minus] Hm... saker. Inget särskilt ^___^
EDIT: (guppiminne) + [plus] Jag är professionell prinsessa xD Vi gjorde visitkort (och sprang omkring och lämnade till folk på mässan) Mitt: Professionell Prinsessa AB Sanna Holmqvist Sylvestergatan 6 411 32 Göteborg
tel: 073 901 08 22 Den sitter i en riktig plastgrej med knäppe och allt xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|