|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:00 pm
Nightmare Asura Visst, ta för er. *Delar chokladkakan i rutor och håller fram några till Jim och Straw* Åhh, tack. *Tar några*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:01 pm
*känner seii mobbad* Jag vill också ha choklad!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:02 pm
*Lägger tillbaks resten av chokladkakan i godishyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:02 pm
Gandiloulou *känner seii mobbad* Jag vill också ha choklad!! crying sweatdrop *Håller fram rutorna som jag själv tänkte äta* Här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:03 pm
*lägger sig på en hylla och tittar på folket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:04 pm
Huvudvärk hela tiden. >.< *Lägger sig på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:05 pm
Hm... *Sparkar ner en hylla så den faller på en annan hylla så den faller på en annan, så en kedjereaktion startas som får alla hyllor att falla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:06 pm
Nightmare Asura Gandiloulou *känner seii mobbad* Jag vill också ha choklad!! crying sweatdrop *Håller fram rutorna som jag själv tänkte äta* Här. Yay!! Snällis!! *Tar en ruta och ger tebax resten* Ville bara ha en..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:07 pm
Gandiloulou Yay!! Snällis!! *Tar en ruta och ger tebax resten* Ville bara ha en.. Var så lite. *Lägger resten av rutorna i fickan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:07 pm
Nightmare Asura Hm... *Sparkar ner en hylla så den faller på en annan hylla så den faller på en annan, så en kedjereaktion startas som får alla hyllor att falla* *fastnar mellan 2st*hjäl..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:08 pm
Nightmare Asura Hm... *Sparkar ner en hylla så den faller på en annan hylla så den faller på en annan, så en kedjereaktion startas som får alla hyllor att falla* *Ramlar ner på golvet*
ÄR DU ARG PÅ MIG ELLER?!
Gahh.. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:10 pm
Nightmare Asura Gandiloulou Yay!! Snällis!! *Tar en ruta och ger tebax resten* Ville bara ha en.. Var så lite. *Lägger resten av rutorna i fickan* Smälter inte chokladen då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:10 pm
Chibi Strawberry *Ramlar ner på golvet*
ÄR DU ARG PÅ MIG ELLER?!
Gahh.. -_- För det första drabbade det där Jim också, jag var alltså inte bara "ute efter" dig. För det andra så är jag inte arg på dig, ville bara ha en aning uppmärksamhet. Tydligen gick jag fel sätt till väga. Blaha, ingen gillar en Attention-whore. Bye. *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:12 pm
*krälar fram*aj! fan nyckelbenet..*suck*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:13 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry *Ramlar ner på golvet*
ÄR DU ARG PÅ MIG ELLER?!
Gahh.. -_- För det första drabbade det där Jim också, jag var alltså inte bara "ute efter" dig. För det andra så är jag inte arg på dig, ville bara ha en aning uppmärksamhet. Tydligen gick jag fel sätt till väga. Blaha, ingen gillar en Attention-whore. Bye. *Försvinner* *Pratar för sig själv* Du verkar tydligen ändå ha något emot mig nu mera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|