|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:49 am
Sostrate prrnill Sostrate Vem är störst och starkast på jorden? Jo Bo. Bo Ko....Åh herregud!! Varför fick jag den gamla låten i huvudet gonk gonk *dunkar huvudet mot sitt skrivbord* *ha den filmen hemma* surprised domokun surprised blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:50 am
Sostrate NU påminner du mig verkligen om den personen!!!*rädd* gonk Vem pratar du om egentligen?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:50 am
Kitten Celeste Valgarv Då spelar det ju inte så stor roll igentligen :3 Men alltså O_o..Grah,orka försöka förklara för dig.. stare Jo, jag tänker inte sluta stalka henne. 3nodding Kommer väl bli skoj när hon bryter ihop och inte orkar stå emot mig mer. rolleyes Det där är bara patetiskt.Sånna personer som dig är knappast värda att få nånting alls,sånna som ni ska sitta inlåsta på nåt mental hem och dregla fradga O_o Orka äns bry sig..*Rycker på axlarna och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:51 am
prrnill Sostrate prrnill Sostrate Vem är störst och starkast på jorden? Jo Bo. Bo Ko....Åh herregud!! Varför fick jag den gamla låten i huvudet gonk gonk *dunkar huvudet mot sitt skrivbord* *ha den filmen hemma* surprised domokun surprised blaugh whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:52 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Idol! whee *går närmre och tittar noga på* Brr-zp. o.o Tja. *petar p媠 eek Du petade på mig. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Sostrate NU påminner du mig verkligen om den personen!!!*rädd* gonk Vem pratar du om egentligen?! gonk Wääh! Jag kommer inte ihåg vad han heter..men det där!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Det där är bara patetiskt.Sånna personer som dig är knappast värda att få nånting alls,sånna som ni ska sitta inlåsta på nåt mental hem och dregla fradga O_o Orka äns bry sig..*Rycker på axlarna och går ut* En livvakt avklarad. Nästa nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:54 am
Du klarar aldrig av mig! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:54 am
Kitten Celeste Valgarv Det där är bara patetiskt.Sånna personer som dig är knappast värda att få nånting alls,sånna som ni ska sitta inlåsta på nåt mental hem och dregla fradga O_o Orka äns bry sig..*Rycker på axlarna och går ut* En livvakt avklarad. Nästa nu. *Ploppar in med huvudet igen* :3 Jag kommer tillbaka,så tro inte att jag är "klar" med dig än.*Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:56 am
Kitten Celeste Jetzudan Rebirth Du klarar aldrig av mig! domokun Vem pratar du med d忛/quote]Han pratar nog med alla..o__o förutom mig =3 Jag är hans dubbelgångare..xD och han är min dubbelgångare....eller.....det säger inte mycket...bweh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|