|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:41 am
Valgarv :/ Och vad ska du göra om du får reda på det?Det spelar ju ändå ingen roll,dom är ju ihop.Jag tror knappast att nån som du kommer kunna få dom att göra slut med varandra. Vill bara veta. Så jag vet att det är sant att hon redan har någon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:43 am
Sorry, plåtniklas gick precis. > .o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:44 am
Jetzudan Rebirth Sorry, plåtniklas gick precis. > .o Ah, okej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:45 am
prrnill Jetzudan Rebirth Sorry, plåtniklas gick precis. > .o Ah, okej.. Ska jag hämta honom igen? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Valgarv :/ Och vad ska du göra om du får reda på det?Det spelar ju ändå ingen roll,dom är ju ihop.Jag tror knappast att nån som du kommer kunna få dom att göra slut med varandra. Vill bara veta. Så jag vet att det är sant att hon redan har någon. Då spelar det ju inte så stor roll igentligen :3 Men alltså O_o..Grah,orka försöka förklara för dig.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Sorry, plåtniklas gick precis. > .o Ah, okej.. Ska jag hämta honom igen? surprised Jaa! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:46 am
prrnill Jetzudan Rebirth prrnill Jetzudan Rebirth Sorry, plåtniklas gick precis. > .o Ah, okej.. Ska jag hämta honom igen? surprised Jaa! whee Mooh! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:47 am
Valgarv Då spelar det ju inte så stor roll igentligen :3 Men alltså O_o..Grah,orka försöka förklara för dig.. stare Jo, jag tänker inte sluta stalka henne. 3nodding Kommer väl bli skoj när hon bryter ihop och inte orkar stå emot mig mer. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vem är störst och starkast på jorden? Jo Bo. Bo Ko....Åh herregud!! Varför fick jag den gamla låten i huvudet gonk gonk *dunkar huvudet mot sitt skrivbord*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Vem är störst och starkast på jorden? Jo Bo. Bo Ko....Åh herregud!! Varför fick jag den gamla låten i huvudet gonk gonk *dunkar huvudet mot sitt skrivbord* *ha den filmen hemma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:48 am
prrnill Sostrate Vem är störst och starkast på jorden? Jo Bo. Bo Ko....Åh herregud!! Varför fick jag den gamla låten i huvudet gonk gonk *dunkar huvudet mot sitt skrivbord* *ha den filmen hemma* surprised domokun surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:48 am
Idol! whee *går närmre och tittar noga på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:49 am
Kitten Celeste Valgarv Då spelar det ju inte så stor roll igentligen :3 Men alltså O_o..Grah,orka försöka förklara för dig.. stare Jo, jag tänker inte sluta stalka henne. 3nodding Kommer väl bli skoj när hon bryter ihop och inte orkar stå emot mig mer. rolleyes NU påminner du mig verkligen om den personen!!!*rädd* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:49 am
prrnill Idol! whee *går närmre och tittar noga på* Brr-zp. o.o Tja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|