|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
OKEJ OKEJ! crying Jag är din dubbelgångar, HAPPY?! I SAID IT! >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:24 am
Kitten Celeste Valgarv Vid närmare eftertanke..O_o Det är inte Filthy.Blandade ihop honom med en annan person sweatdrop Oh..Fair Enough o_o Med tanke på hur du helt plötsligt ändrade dig så är det nog Filthy. Du pratade väl med Strawberry och hon bad dig ändra dig eller något. Yups. <_> Dude,jag sa från början att jag inte var säker O_o Och Straw och jag är inte "kompisar" för tillfället så vi snackar inte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:24 am
Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop <_<;..tjingeling! Hur är det?o-O; du verkade inte vara på topphumör sweatdrop Ne.. Hela mitt liv blev förstört för nåra dar sen.. .__.`Ajaj...Har du n姯n lust att prata om det? .. Visst.. Inte haft nån annan och prata om det med..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:26 am
Valgarv <_> Dude,jag sa från början att jag inte var säker O_o Och Straw och jag är inte "kompisar" för tillfället så vi snackar inte.. Ja visst. Den där taktiken har jag varit med om förut. xd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop <_<;..tjingeling! Hur är det?o-O; du verkade inte vara på topphumör sweatdrop Ne.. Hela mitt liv blev förstört för nåra dar sen.. .__.`Ajaj...Har du n姯n lust att prata om det? .. Visst.. Inte haft nån annan och prata om det med..Ouh..okej. Hmm.. Vad hände?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:28 am
Kitten Celeste Valgarv <_> Dude,jag sa från början att jag inte var säker O_o Och Straw och jag är inte "kompisar" för tillfället så vi snackar inte.. Ja visst. Den där taktiken har jag varit med om förut. xd sweatdrop :/ Right..Well,vad är du för stalker då?:3 Du är inte den första stalkern jag har träffat till henne xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:29 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth OKEJ OKEJ! crying Jag är din dubbelgångar, HAPPY?! I SAID IT! >_< I KNEW IT O_O!! *petar p堳in dubbelg宧are* V䮴a lite..du 䲠min dubbelg宧are...vilket betyder att...JAG 䲠din dubbelg宧are!O_o;!!!@___@!! OMG! eek Jag blir mer och mer f?rrad. ;_; Och jag har lyckats med att förvirra mig själv ;___;!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:29 am
Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop <_<;..tjingeling! Hur är det?o-O; du verkade inte vara på topphumör sweatdrop Ne.. Hela mitt liv blev förstört för nåra dar sen.. .__.`Ajaj...Har du n姯n lust att prata om det? .. Visst.. Inte haft nån annan och prata om det med..Ouh..okej. Hmm.. Vad hände? .. Uhm.. sweatdrop .. Vill helst inte snacka om det där alla ser det.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|