|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Valgarv Nej,g?nte det..<.< IJ knappast s䫥r heller.. *Hoppar ner genom takluckan och landar p堨uk* ninja Vem 䲠du d忠 3nodding Damn, ok. sweatdrop Jag 䲠mig sj䬶. gonk Vid närmare eftertanke..O_o Det är inte Filthy.Blandade ihop honom med en annan person sweatdrop Oh..Fair Enough o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:20 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate O_O Har jag en massa dubbelgångare?! Eller är jag någons dubbelgångare?!?! gonk Neej. XD Jag bara tror att andra är du. *poostar ut* domokun Ehehehehehe...... du har inga dubbelgångare...... neeeejnej.... ninja *tar tag i dina axlar och börjar skaka på dig* eek !!!!!! AahaHAaaaaaaHAaaah!! eek gonk Vaaad g? duuu??? *sl䰰er*Du l䴠misst䮫samt.. gonk *pet pet* s䫥r p堡tt jag inte har en massa dubbelg宧are?O_O Eeeh.... jaaa... visst.... hundra procent... *host* O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:20 am
Anashi Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop <_<;..tjingeling! Hur är det?o-O; du verkade inte vara på topphumör sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Anashi Sostrate Anashi *Komma in* Nån som vill prata med mig nu då? gonk *glomp* hej hej o-o! Oh.. Hej hej sweatdrop <_<;..tjingeling! Hur är det?o-O; du verkade inte vara på topphumör sweatdrop Ne.. Hela mitt liv blev förstört för nåra dar sen.. .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate O_O Har jag en massa dubbelgångare?! Eller är jag någons dubbelgångare?!?! gonk Neej. XD Jag bara tror att andra är du. *poostar ut* domokun Ehehehehehe...... du har inga dubbelgångare...... neeeejnej.... ninja *tar tag i dina axlar och börjar skaka på dig* eek !!!!!! AahaHAaaaaaaHAaaah!! eek gonk Vaaad g? duuu??? *sl䰰er*Du l䴠misst䮫samt.. gonk *pet pet* s䫥r p堡tt jag inte har en massa dubbelg宧are?O_O Eeeh.... jaaa... visst.... hundra procent... *host* O_o Aj dånt bäliiiv j00!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:22 am
Valgarv Vid närmare eftertanke..O_o Det är inte Filthy.Blandade ihop honom med en annan person sweatdrop Oh..Fair Enough o_o Med tanke på hur du helt plötsligt ändrade dig så är det nog Filthy. Du pratade väl med Strawberry och hon bad dig ändra dig eller något. Yups.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|