|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:52 am
behöver pengar till were mask ....det vill säga att ja inte får were mask av någon trevlig typ razz (har 350 gold) behöver alltså 150...behöver jätte mkt så var snäll nån o ge denna fattiga själ nåra slantar! tack i förskott
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:55 am
majinBU behöver pengar till were mask ....det vill säga att ja inte får were mask av någon trevlig typ razz (har 350 gold) behöver alltså 150...behöver jätte mkt så var snäll nån o ge denna fattiga själ nåra slantar! tack i förskott Sorry, men jag behöver mina lika mycket @__@;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:58 am
Argh. Hade jag den där så kallade pojkvännen här så skulle jag skälla ut honom. mad Hon är säkert en dålig flickvän för honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:59 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Floooooooooosh mah man!!1 domokun domokun !!! yarg!!porkchop sandwiches!! xd !!!!!! *faller omkull skrattandes* OMG det var l䮧esen. xd JA!!! Jag m峴e ta och titta p堤em igen xd domokun xd xd Jag med. Men inte nu. xp xp graargh, de har säkert nya uppe! eek Eller hur! eek S䧠till mig om dom har det. Orkar inte ?a nytt f?er. xp Det finns två "nya" xd och en hel del andra!O_O som jag inte ens lagt märke till!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:01 am
Sostrate Det finns två "nya" xd och en hel del andra!O_O som jag inte ens lagt märke till! Heh. Jag har typ sett dom flesta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:02 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Det finns två "nya" xd och en hel del andra!O_O som jag inte ens lagt märke till! Heh. Jag har typ sett dom flesta. Woah! Och du har inte sagt någonting eek domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:03 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Det finns två "nya" xd och en hel del andra!O_O som jag inte ens lagt märke till! Heh. Jag har typ sett dom flesta. Woah! Och du har inte sagt någonting eek domokun xp Men jag vet inte vem du är på MSN. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:04 am
Varför vågar inte den där idioten visa sig för? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:04 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Det finns två "nya" xd och en hel del andra!O_O som jag inte ens lagt märke till! Heh. Jag har typ sett dom flesta. Woah! Och du har inte sagt någonting eek domokun xp Men jag vet inte vem du är på MSN. XD Doood XDD [[Fayine]] eller: [[ Fayine]] Be a world child, form a circle before we all go under and fade out again om man skall vara petnoga xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:05 am
Kitten Celeste Varför vågar inte den där idioten visa sig för? stare Vet du ens vem det är?O_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:06 am
Sostrate Kitten Celeste Varför vågar inte den där idioten visa sig för? stare Vet du ens vem det är?O_o; Nej egentligen inte. Han kanske har varit här redan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|