|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:39 am
Kitten Celeste Jag är mycket bättre än den andra. Du verkar knappt ha en pojkvän ens. Säkert bara lögn. Är bara jag som älskar dig. Du börjar påminna mig om en viss person .__.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Jag är mycket bättre än den andra. Du verkar knappt ha en pojkvän ens. Säkert bara lögn. Är bara jag som älskar dig. Omg... Jag vet inte vad som är sant eller inte längre. Men jag tänker inte lyssna på dig något mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Oh...I see >_< Inte bra.. gonk Neeh. Men det kaaanske skulle funka om du k? mig en ny dator? xd If I was a millionare.....maybe xd Habwahahahaha. XD Tjaadu, jag kanske kan g堯ch f??livet f?ill Gates s堨an k? mig en. xp G?et du xd Du har nog en dator garanterad redan nu xp Eeeh, jag fattar inte. xp Nev?jnd th䮠 xd Rawr. Okej. xp Whoosh!>_>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:40 am
Sostrate Kitten Celeste Jag är mycket bättre än den andra. Du verkar knappt ha en pojkvän ens. Säkert bara lögn. Är bara jag som älskar dig. Du börjar påminna mig om en viss person .__.;; Jaså? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Floooooooooosh mah man!!1 domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kitten Celeste Jag är mycket bättre än den andra. Du verkar knappt ha en pojkvän ens. Säkert bara lögn. Är bara jag som älskar dig. Omg... Jag vet inte vad som är sant eller inte längre. Men jag tänker inte lyssna på dig något mer. Visst, ignorera sanningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:43 am
Jetzudan Rebirth Floooooooooosh mah man!!1 domokun domokun !!! yarg!!porkchop sandwiches!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:43 am
Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Jag är mycket bättre än den andra. Du verkar knappt ha en pojkvän ens. Säkert bara lögn. Är bara jag som älskar dig. Du börjar påminna mig om en viss person .__.;; Jaså? sweatdrop Yup..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:49 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Floooooooooosh mah man!!1 domokun domokun !!! yarg!!porkchop sandwiches!! xd !!!!!! *faller omkull skrattandes* OMG det var l䮧esen. xd JA!!! Jag m峴e ta och titta p堤em igen xd domokun xd xd Jag med. Men inte nu. xp xp graargh, de har säkert nya uppe! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|