|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 9:48 am
DavidGemmell On my mind: ik heb morgen een test. ('s morgens, zo... "morgen morgen"? razz ) Morgen Ochtend zou dat zijn ~_^ Veel succes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 10:37 am
On my mind: ik heb 3 nieuwe manga ik heb 3 nieuwe manga!! *sings*
En ik heb uum weer gezien! WOEI! YAY!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 8:57 am
Oranjekorfbalpizza! DavidGemmell On my mind: ik heb morgen een test. ('s morgens, zo... "morgen morgen"? razz ) Morgen Ochtend zou dat zijn ~_^ Veel succes! Het was lichter dan ik had gedacht. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 9:13 am
ik speel al 3 uur knightshift, en ben nog niet 1x dood gegaan!! *knocks on wood*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 10:39 am
Moet alle anime afkijken. @.@ Aki falls and faint. An arrow points to Aki: Having a anime watching marathon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 11:25 am
smile Ik heb denet een redwine pimpin cane gekocht voor 4100g normaal zijn ze 5000 hij stond op 0-0-0 uur, minuten Dus totaal toeval dat ik op dat moment refreshte, heb af en toe nog wel is geluk. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 27, 2006 12:00 pm
Wat een geluk Darlaa!!
En welke Anime moet je kijken Aki?
En ik ben nu wel 1x doodgegaan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 3:24 am
Dat stukkie lopen was toch wel wat ver, wel als je niet gezellig met z'n tweeen bent en haast heb, >_< ouw pijne voetjes.
Anyway, ik ben onderweg zie ik op straat een bonuskaart op de grond liggen en ik denk: xp Op de terugweg kom ik bij de AH, wat ziet mijn oog? Aanbiding: ''Drie rollen koekjes voor de prijs van twee'' maar alleen met bonuskaart, neeeeee! gonk waarom doet u dit mij aan? O' hardvochtig lot! A fin stare ik naar huis met mijn een rol koekjes. miss kan ik mijn ma over halen koekjes bij de ah op te halen, ach te veel is ook niet goed, net als met die ferrero rocher bollen toen ze toen zo in de uitverkoop waren, ik dacht dat ik niet goed werd, eerst vond ik ze geweldig en nu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 10:43 am
Maar als je die bonuskaart gebruikt, krijgt de ander dan niet extra punten nadat je hem hebt ingeleverd?
Ik bedoel, je kost de eigenaar dan niets; je zorgt dan toch dat er iets bijgeschreven wordt?
Of werkt dat zo niet bij den AH?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 11:26 am
on my mind: Slaap!!! heb een geweldig en lang weekend achter de rug. ben nu alle 80 foto's van mijn camera aan het afhalen en een beetje aan het bewerken. maar ik heb zoooo'n slaap xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 2:16 pm
Ik wil alweer weekend!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 3:43 pm
kittyocean Wat een geluk Darlaa!! En welke Anime moet je kijken Aki? En ik ben nu wel 1x doodgegaan crying Ik was Hana Yori Dango aan het kijken.
En nu ga ik Fate/Stay Night kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 10:23 pm
On my mind: Gister is er water over m'n toetsenbord gegaan en nu werken sommige toetsjes ni meer crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 30, 2006 6:17 am
kittyocean Maar als je die bonuskaart gebruikt, krijgt de ander dan niet extra punten nadat je hem hebt ingeleverd? Ik bedoel, je kost de eigenaar dan niets; je zorgt dan toch dat er iets bijgeschreven wordt? Of werkt dat zo niet bij den AH? Bij de bonuskaart krijg je geen puntjes of zoiets, alleen maar korting. (volgens mijn mam)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|