|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:47 pm
Chibi Strawberry Yesh. Och nu måste jag beundra dig för att du inte bryter ihop i tårar pga det. blaugh nej då jag blir inte lessen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:49 pm
FrodoLouLou blaugh nej då jag blir inte lessen xp Great! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:50 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou blaugh nej då jag blir inte lessen xp Great! whee fast jag blev visserligen ledsen...men det går väl inte att undvika confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:51 pm
FrodoLouLou fast jag blev visserligen ledsen...men det går väl inte att undvika confused Nej, det går ju tyvärr inte. *Klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:52 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou fast jag blev visserligen ledsen...men det går väl inte att undvika confused Nej, det går ju tyvärr inte. *Klappar på huvudet*mwiih *kurr kurr* Funderar på om jag ska våga lägga ut en flummig bild på mig i foto forumet eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:54 pm
FrodoLouLou mwiih *kurr kurr* Funderar på om jag ska våga lägga ut en flummig bild på mig i foto forumet eek ^_^ Klart du vågar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:54 pm
*går långsamt in* hallu?? nån här??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:55 pm
*Smyger tyst in och sätter sig i ett hörn med en chokladkaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:57 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou mwiih *kurr kurr* Funderar på om jag ska våga lägga ut en flummig bild på mig i foto forumet eek ^_^ Klart du vågar. 3nodding umm...okej....men då visar jag mig aldrig här igen joodå det gör jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Smyger tyst in och sätter sig i ett hörn med en chokladkaka* eek ge mig.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Smyger tyst in och sätter sig i ett hörn med en chokladkaka* Choklad. <.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:58 pm
FrodoLouLou Chibi Strawberry FrodoLouLou mwiih *kurr kurr* Funderar på om jag ska våga lägga ut en flummig bild på mig i foto forumet eek ^_^ Klart du vågar. 3nodding umm...okej....men då visar jag mig aldrig här igen joodå det gör jag xp Tänkte väl. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:58 pm
Visst, ta för er. *Delar chokladkakan i rutor och håller fram några till Jim och Straw*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 1:00 pm
Nightmare Asura Visst, ta för er. *Delar chokladkakan i rutor och håller fram några till Jim och Straw* tack 3nodding *sätter sig i ett annat hörn och ätter upp chokladen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|