|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:21 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag skall få episoder av en vän..o-o kan se ifall det går att föra över till daj på nåt sätt? 3nodding Naj det kommer inte gå. :< Min dator är för dålig för sånt. > .o Ajaj..inte bra >___<;; hmmm..får komma på nåt annat då =D Komma på nåt för vad? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:21 am
Chibi Strawberry Allvarligt, jag är förbannad på dig nu. stare Snälla var inte det. Jag är bättre än alla, bättre än din så kallade pojkvän eller vad han nu är. Du måste bara förstå det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:22 am
Go Sostrate Go hej Sostrate vinka till Sostrate biggrin Hej hej ^_^ hur läget Sostrate jo då... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:22 am
Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey *går in* Man kan fortfarande få godis domokun *sparkar ner* GRWAAWHAHAWWR!!!!11 domokun Wtf ftw? whee Muahahaha. Yay. Vad? o.o domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag skall få episoder av en vän..o-o kan se ifall det går att föra över till daj på nåt sätt? 3nodding Naj det kommer inte gå. :< Min dator är för dålig för sånt. > .o Ajaj..inte bra >___<;; hmmm..får komma på nåt annat då =D Komma på nåt för vad? o.o Så du kan få Invador Zim 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey *går in* Man kan fortfarande få godis domokun *sparkar ner* GRWAAWHAHAWWR!!!!11 domokun Wtf ftw? whee Muahahaha. Yay. Vad? o.o domokun Jag vet faktiskt inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Chibi Strawberry Allvarligt, jag är förbannad på dig nu. stare Snälla var inte det. Jag är bättre än alla, bättre än din så kallade pojkvän eller vad han nu är. Du måste bara förstå det. Alltså lägg av.. Kan du inte respektera att jag inte tycker om dig sådär så har du ingenting här att göra.. Det förstör bara stämningen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:24 am
Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey *går in* Man kan fortfarande få godis domokun *sparkar ner* GRWAAWHAHAWWR!!!!11 domokun Wtf ftw? whee Muahahaha. Yay. Vad? o.o domokun Jag vet faktiskt inte. Trevligt domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:26 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag skall få episoder av en vän..o-o kan se ifall det går att föra över till daj på nåt sätt? 3nodding Naj det kommer inte gå. :< Min dator är för dålig för sånt. > .o Ajaj..inte bra >___<;; hmmm..får komma på nåt annat då =D Komma på nåt för vad? o.o Så du kan få Invador Zim 3nodding Men inget kommer ju funka. crying Det skulle bara lagga så att bilden står still och man hör bara ljudet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:26 am
Chibi Strawberry Alltså lägg av.. Kan du inte respektera att jag inte tycker om dig sådär så har du ingenting här att göra.. Det förstör bara stämningen.. Tycker du inte att det känns skönt att veta att någon verkligen tycker om dig då? Jag står för vad jag tycker och visar det till och med här! Till skillnad från den andra lilla filuren. Är han ens medlem på Gaia? Medlem på gillet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:27 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag skall få episoder av en vän..o-o kan se ifall det går att föra över till daj på nåt sätt? 3nodding Naj det kommer inte gå. :< Min dator är för dålig för sånt. > .o Ajaj..inte bra >___<;; hmmm..får komma på nåt annat då =D Komma på nåt för vad? o.o Så du kan få Invador Zim 3nodding Men inget kommer ju funka. crying Det skulle bara lagga så att bilden står still och man hör bara ljudet. Oh...I see >_< Inte bra.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:28 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Alltså lägg av.. Kan du inte respektera att jag inte tycker om dig sådär så har du ingenting här att göra.. Det förstör bara stämningen.. Tycker du inte att det känns skönt att veta att någon verkligen tycker om dig då? Jag står för vad jag tycker och visar det till och med här! Till skillnad från den andra lilla filuren. Är han ens medlem på Gaia? Medlem på gillet? Du bara fjantar dig ju. Och varför bryr du dig om vem han är? Det angår inte dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|