|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:00 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Kuso <_<; *smyger fram med krakel*x__x; *krama om Sostrates ben* MWAHAH! >:3 Fick dig att komma fram. XD *tittar ner på sitt ben*Jao XD! Mwahaha, vart ska du g堨䲮䳴 d忛/quote]Ja, inte vet jag o__o; hummmm... Du skulle ju kunna stanna, your choice. xp Iof XD men..bwö!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:02 am
Är hon inte här längre? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:03 am
I dont knooow...............wheeeheeheeheee!!!*imiterar Gir*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:04 am
Sostrate I dont knooow...............wheeeheeheeheee!!!*imiterar Gir* GIR?!?!?!?!?! biggrin : biggrin :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:04 am
Tydligen inte. *Sätter sig och väntar* crying Kom igen Strawberry, så farligt var det väl inte. Jag är väl ändå den enda som verkligen tycker om dig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:05 am
Jetzudan Rebirth Sostrate I dont knooow...............wheeeheeheeheee!!!*imiterar Gir* GIR?!?!?!?!?! biggrin : biggrin : JA! ^___________^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:05 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate I dont knooow...............wheeeheeheeheee!!!*imiterar Gir* GIR?!?!?!?!?! biggrin : biggrin : JA! ^___________^! Lol. Jag vill se det programmet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:08 am
Kitten Celeste Tydligen inte. *Sätter sig och väntar* crying Kom igen Strawberry, så farligt var det väl inte. Jag är väl ändå den enda som verkligen tycker om dig. gonk gonk Det är nog sant!! OMG!! SÅ ÄR DET!! JAG HAR INSETT DET NU!!! crying ... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:08 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:09 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate I dont knooow...............wheeeheeheeheee!!!*imiterar Gir* GIR?!?!?!?!?! biggrin : biggrin : JA! ^___________^! Lol. Jag vill se det programmet. Invador zim?=D Det m峴e du jue g? whee Yes det måste jag. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:10 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Tydligen inte. *Sätter sig och väntar* crying Kom igen Strawberry, så farligt var det väl inte. Jag är väl ändå den enda som verkligen tycker om dig. gonk gonk Det är nog sant!! OMG!! SÅ ÄR DET!! JAG HAR INSETT DET NU!!! crying ... rolleyes Jag visste att du skulle förstå det tillslut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:11 am
Kitten Celeste Jag visste att du skulle förstå det tillslut. .... .... .... lol xd Du är inte lite pantad just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 10:12 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Jag visste att du skulle förstå det tillslut. .... .... .... lol xd Du är inte lite pantad just nu. Så du spelar svårfångad nu också? gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|