|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:39 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy* Yey xd Såja. Allt är klart. Krakel måste vila lite dock, du kan få hälsa på honom/henne/den om du vill. 3nodding ^^ wie. Man tackar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:40 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy* Yey xd Såja. Allt är klart. Krakel måste vila lite dock, du kan få hälsa på honom/henne/den om du vill. 3nodding ^^ wie. Man tackar 3nodding *ger tillbaka krakel* Du får ta det varsamt med den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:42 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy* Yey xd Såja. Allt är klart. Krakel måste vila lite dock, du kan få hälsa på honom/henne/den om du vill. 3nodding ^^ wie. Man tackar 3nodding *ger tillbaka krakel* Du får ta det varsamt med den. Jao, det får jag göra 3nodding *krama krakel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:43 am
Sostrate Jao, det får jag göra 3nodding *krama krakel* BWAHAHAHAH!!!1 domokun *springer omkring och syr ihop random saker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:46 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jao, det får jag göra 3nodding *krama krakel* BWAHAHAHAH!!!1 domokun *springer omkring och syr ihop random saker* eek ..........*g?r sig* Kom fram igen! mad Jag vill ge dig en sak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:51 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jao, det får jag göra 3nodding *krama krakel* BWAHAHAHAH!!!1 domokun *springer omkring och syr ihop random saker* eek ..........*g?r sig* Kom fram igen! mad Jag vill ge dig en sak. Jag vill helst veta vad det 䲠f?! gonk Kom fram f?. :'< Nein, men säg vad det är först <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|