|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:24 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry Ohh.. klockan är mycket.. *Kraaaaaaam* eek gonk Hur mår du Straw? :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:24 am
Dåligt.. Jag går nog och lägger mig snart..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry Dåligt.. Jag går nog och lägger mig snart.. :< Så tidigt? Har det hänt något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:26 am
Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:26 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Dåligt.. Jag går nog och lägger mig snart.. :< Så tidigt? Har det hänt något? Jag är trött..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:27 am
Inte problem med pojkvännen igen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:28 am
Kitten Celeste Inte problem med pojkvännen igen? Vilken då? Ähh.. Nje.. Hoppas inte det.. Lovade att hålla tyst..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:29 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy* Yey xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:30 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Inte problem med pojkvännen igen? Vilken då? Ähh.. Nje.. Hoppas inte det.. Lovade att hålla tyst.. Ok.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:30 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Du får försöka fixa den iallafall XD Meeeneh.... okejdå.... *tar all dun och stoppar in det i krakel* Detta kan ta ett tag... *tar fram nål och tråd*.... Men jag kan ju inte sy. gonk JAG VET! *lär sig som dom gör i Matrix* Såja... *börjar sy* Yey xd Såja. Allt är klart. Krakel måste vila lite dock, du kan få hälsa på honom/henne/den om du vill. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:31 am
Gaia stal 1k från mig. Nu ska jag hänga Lanzer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 9:32 am
Chibi Strawberry Gaia stal 1k från mig. Nu ska jag hänga Lanzer. Det var lite elakt. :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|