|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:39 am
Oranjekorfbalpizza! 2 jaar een halo? Halo is toch wel zo rond de 30 miljoen ja xd Och, detail razz Als ik 2 jaar lang 5k per dag verdien, wordt dat heus wel meer XD Want als ik nu per dag 1.2k verdien, terwijl het enkele maanden geleden nog 1k met moeite was.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 3:00 am
kittyocean 5k per dag XD Mij hoor je dan niet klagen hoor XD Ik zou dan zoveel van mijn quest list kunnen kopen XD En ook nog eens aan mijn wishlist in mijn journal toe komen XD en 5k per dag.... 200 dagen om 1 miljoen te verdienen... wauw.... Ik zou gewoon na 2 jaar ofzo een Halo kunnen kopen XD Het werk dat je er in zet is het niet meer waard.. 1k per uur verdienen is leuk, maar 500g voor een uur geconcentreert naar je scherm staren.. dat kan net zo makkelijk door relaxed langs de site te browsen en te pollen ondertussen. Maar met een beetje pollen vissen en posten/lurken kan je wel weer wat leuks verdienen. Momenteel doe ik helemaaal niks XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 7:59 am
kittyocean Zakou Nenharma 20k per week, dat moet of je eigen mini shop hebben die super loopt of goed zijn in the exchange.
Nou voor mij dus onmogelijk. xD
on my mind: Waar komt die 1k vandaan? een uurtje terug had ik die niet 0.o; had je nog een bidding open staan? Tja, in het begin had ik veel moeite met gold te verzamelen, maar door veel te posten kun je meer pollen Ik verdien nu ongeveer per dag gemiddeld 1.2k! Nope xD Ach ja, mij hoor je niet klagen xD
on my mind: nog maar 1 nachtje! Dus na vanavond zien jullie mij waarschijnlijk tot zondag/maandag niet meer.
-ziet achter haar rug voorbereidingen voor een mega feest- xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 2:07 am
Jeetje wat is het koud....en ik WIL NIET aan huiswerk beginnen gonk
Nog maar 5 werkstukken....nog maar 5!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 2:09 pm
OMG! Heb ik nu EINDELIJK die gigantische family tree af van Forever Young????!
Ik moet hem nog goed controleren... maar het ziet er naar uit.... dat hij compleet is!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 2:12 pm
Heerlijk zo'n vrije dag in het midden van de week smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 3:25 pm
Prachtig! Wat heb je op deze vrije dag gedaan? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 3:37 pm
Had eigenlijk een leuke dag gehad voor Hemelvaart. Heb wat anime gekeken, wat getekend, effe wat e-mails gestuurd en tenslotte met mijn familie naar een Japanse restaurant gegaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 25, 2006 11:20 pm
tjah en terwijl iedereen op vrijdag vrij is.... zit ik op me werk :S..... en meteen daarna door naar de mac :S... t is niet bepaald gebalanceerd (hoewel ik allang blij ben dat ik 1 dag vrij ben ^^ )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 2:27 am
on my mind: Vandaag chill dag smile *net als gisteren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 4:50 am
Yup mijn vriend moet vandaag ook gewoon werken, ajah 't leven is hard razz
k heb van woensdag op hemelvaart bij hem geslapen, zijn woensdag avond naar het strand geweest maar was echt heel koud, dus na 5 minuten gingen we weer terug. Toen op hemelvaart naar artis geweest ^^
Vandaag ben ik eigenlijk de hele dag bezig met school.. aangezien ik daar normaal niet zoveel aan doe, mag het wel eens.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 6:01 am
on my mind: kheb net een legoblokje in mijn duim geslagen dat was best pijnlijk
en waarom moet ik janken als ik het liedje lonely van akon hoor ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 6:05 am
XDmaster4 en waarom moet ik janken als ik het liedje lonely van akon hoor ?? Omdat het zo slecht is, dat het pijn doet aan je oren? ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 6:28 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 en waarom moet ik janken als ik het liedje lonely van akon hoor ?? Omdat het zo slecht is, dat het pijn doet aan je oren? ^-^nouja ik vin het wel een mooi nummer hoor maar il jankde opeens sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2006 7:48 am
On my mind: ik heb morgen een test. ('s morgens, zo... "morgen morgen"? razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |