|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:23 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou Chibi Strawberry surprised
Ohoho. Där var jag nära att deleta din post. ._. blaugh hehe razz Hur är det med dig då?baja blaaa 3nodding eller...så bja som det kan bli efter att man blivit dumpad confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:25 pm
FrodoLouLou baja blaaa 3nodding eller...så bja som det kan bli efter att man blivit dumpad confused Men usch och fy. sad Det är ju inge trevligt alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:26 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou baja blaaa 3nodding eller...så bja som det kan bli efter att man blivit dumpad confused Men usch och fy. sad Det är ju inge trevligt alls.nje ._. ...men man får väl vara så glad man kan.. man kan ju inte deppa hela livet >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:26 pm
FrodoLouLou nje ._. ...men man får väl vara så glad man kan.. man kan ju inte deppa hela livet >_< Tja... Nej, det är klart man inte kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:28 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou nje ._. ...men man får väl vara så glad man kan.. man kan ju inte deppa hela livet >_< Tja... Nej, det är klart man inte kan. nope ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:32 pm
FrodoLouLou Chibi Strawberry FrodoLouLou nje ._. ...men man får väl vara så glad man kan.. man kan ju inte deppa hela livet >_< Tja... Nej, det är klart man inte kan. nope ^^ Bra att du tänker så faktiskt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:33 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou Chibi Strawberry FrodoLouLou nje ._. ...men man får väl vara så glad man kan.. man kan ju inte deppa hela livet >_< Tja... Nej, det är klart man inte kan. nope ^^ Bra att du tänker så faktiskt. 3nodding mjo...men om han inte älskar mig så är det väl klart som korvspad att han ska göra slut...det blir ju bara jobbigare om vi frotsätter vara tillsammans fast han inte älskar mig >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:34 pm
FrodoLouLou mjo...men om han inte älskar mig så är det väl klart som korvspad att han ska göra slut...det blir ju bara jobbigare om vi frotsätter vara tillsammans fast han inte älskar mig >.o Ja, det hade nog märkts tillslut ändå. Plus att det hade blivit som en såpa. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:35 pm
Chibi Strawberry FrodoLouLou mjo...men om han inte älskar mig så är det väl klart som korvspad att han ska göra slut...det blir ju bara jobbigare om vi frotsätter vara tillsammans fast han inte älskar mig >.o Ja, det hade nog märkts tillslut ändå. Plus att det hade blivit som en såpa. ._.jo xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:38 pm
Yesh. Och nu måste jag beundra dig för att du inte bryter ihop i tårar pga det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 12:45 pm
Fire falling from the sky Rage of God is comming down Armageddon's drawing nigh Sinner cry! Heathen die! Hear the toll of pain Gloria, gloria In the firery rain...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|