|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 12:56 am
LostWithin upptäckte i morse att det läckt ut lite så jag fick gegg på mp3n xD Gick mp3-spelaren sönder? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 2:54 am
fixfax LostWithin upptäckte i morse att det läckt ut lite så jag fick gegg på mp3n xD Gick mp3-spelaren sönder? surprised Näj då :3 den klarade sej, men fick torka av den lite : P som tur va de inte så mycke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 1:31 pm
s**t pommes! Kan knappt vänta tills Missy slängt ihop en ny outfit biggrin Den HÄR gången ska jag iaf va med 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:25 pm
Jag utser vinnarna och postar en ny outfit i eftermiddag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 4:50 am
Outfit 1 vinnare: Notime Total Value: 1,443 Gold Outfit 2 vinnare: Tenglina Total Value: 1,884 Gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 4:59 am
Tack detta var då andra gången jag fick månadens outfit ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 11:37 am
Månadens outfit Ja om jag vann skulle jag ha den under halloween med tanke på att det faktist går ganska fort och dessutom står den för hur läskigt det är att gå till tandläkaren ska dit på halloween *scared* men iaf så skulle det vara kul att se lite läskig men ändå snygg ut på halloween ^^ aja hoppas jag vinne r^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 10:46 pm
Vad komiskt.... jag tänkte inte ens på att det snart är halloween när jag gjorde avin xp Men det passade ju bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:23 am
Ja den är tuff smile Du har verkligen lyckats med den innebrända looken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 4:55 am
LostWithin Ja den är tuff smile Du har verkligen lyckats med den innebrända looken xd Tack! Fast jag menade månadens outfit!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 7:56 am
Miss Sweden of 83 LostWithin Ja den är tuff smile Du har verkligen lyckats med den innebrända looken xd Tack! Fast jag menade månadens outfit!! xp jaha x3
jag höll verkligen på att dö när jag såg din nya med tatueringarna. Så Snygg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 10:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 10:40 pm
Tack! Jag är faktist väldigt nöjd med den!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 6:59 am
Månadens outfit Jo, nu tycker jag att jag kan få den för att.. Jag är sjukt kass på att göra säsongs/event outfits sweatdrop Det är inte så att jag inte försöker men det blir aldrig nått bra.. Och därför har jag aldrig klätt upp mej för något sådant innan. : / Så därför hade jag tyckt att det hade varit fint att få grunden lixom :3 och kanske lägga till något själv senare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 8:22 am
Miss Sweden of 83 Tack! Jag är faktist väldigt nöjd med den! det skulle vara bra om du kunde skriva in alla mtoivationer på sidan för outfiten så kan alla läsa dom lättare än att bläddra igenom allt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |